Se enkelt indlæg
Gammel 02-07-2010, 17:07   #26
igam1951
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Indlæg: 65
Styrke: 17
igam1951 er ny på vejen
Kære Ragdoll !
Jeg har pension fra 2003.minimum pension er det ,de regner din brøk fra. i min tilfælde regner de 18/40 ( burde være 15/40 ) af 16.285 i 2010. de regner ikke brøken af kontanthjælp eller start hjælp.Vil tilføje at teoretisk beløbet er i mange tilfælde det minimum, man skal have, efter samordning af pensioner. Har en dom som omtaler det der med minimum og teoretisk-beløbet og art.46. Du har helt ret at de skylder dig penge.
Jeg er overbevist om at de har regnet den første gang rigtigt. Hvis din brøk har + 3 år. så det betyder at din kommune ikke regner dig under den person-kreds 1408/71 ar. 1 , stk a,b,. Hvad det drejer sig om mig , så skyder de mig mere penge end dig. og de er fulstændigt klar over det , derfor de har holdt min sag i 5 måneder. Det var i januar 2007 , tror jeg, at de 4Kommuner har bestemt at vi skal have kun op til netto folkepension beløbet ligesom folkepensionister.Jeg har en gang skrevet at de har bestemt det helt uden om Folketingen. Derfor når Den Dansk stat skriver til kommissionen, så bruger de ligesom eksempel fra vejledning 105, af 01.01.2003.
Jeg ved ikke så meget om den pension du har ( gamle regler ) men de plejer jo ikke at give mere end man skal have . Har du ikke skrevet klage når du har fået mindre.
hilsner
H.M.Andersen

Det Danske Paradoks !

Har hørt i TV at au-pair pigerne får for lidt i løn. De får 3000kr.som lommepenge.
Det er ikke , at jeg mener de får meget. Men De Brøkpensionister , hvor Kommuner anvender Ankestyrelsens afg: A-22-07, får kun til rådighed 3.100.kr- måndligt, og det er ikke lommepenge , vi får. Vi skal leve for det, mad, tøj, håndskøbmedicin, osv...............;

Sidst redigeret af Stezu; 02-07-2010 kl. 20:01. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
igam1951 er ikke logget ind   Besvar med citat