Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2010, 02:02   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja det er bare med at holde sig ajour og holde på sit.

Jeg har dog opgivet at fortsætte min helbredssikring som var indeholdt min pensionsordning. De har "udelukket" dækningsområdet for psykolog behandlinger og indtil videre er det "kun" kritisk sygdom jeg er dækket for. Sagen er den, at min tidligere arbejdsgiver som har været forsikringstager på min police har opsagt deres samarbejde med care selskabet og derfor stopper det også for mig selvom det var min pensions selskab der betalte??

Den resterende del af care forsikringen ville dog "kun" være fysioterapi, hospitals indlæggelse og lign. og der har bare været så meget polimik omkring min sag herpå de sidste og måske lidt for mange psykolog regninger i forhold til min bevilling, så jeg ved ikke rigtigt om det kan betale sig at tegne en fortsættelses forsikring. Måske tager jeg fat i dem en af dagen idet forsikringen løber 6 mdr. efter den er opsagt fra forsikringstager og det blev den 31/12-09.

Underligt at man ikke også får brev eller mail herom, det er altsammen noget man selv må dykke ned i !!

Der er klart noget om, at der skal et godt helbred til at være syg. Godt at din mand har en stædig kone som dig . Jeg tror at der er mange der bliver løbet om hjørner med, alene på min ftp. sag i kommunen skete der en "kovending" da jeg fik formuleret en rammende mail til min sagsbehandler !! Rystende.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat