Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2010, 19:12   #16
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hejsa,

Jeg ville bare lige fortælle at forsikrings selskaberne altså også kan tage fejl internt!

Jeg have for ca. en mdr siden fat i min pensionsordning omkring fortsættelse af præmie fritagelse og TAE. Min daværende sagsbehandler "var der ikke", men jeg ville få udbetaling for juni indtil videre og så få til sendt en erklæring hvorpå jeg skulle opdatere min situation.

Min aftale hidtil havde ellers været at udbetaling af TAE skulle fortsætte indtil kommunen havde afgjort deres omkring bevilling af ftp. til mig.

Jeg udfyldte og sendte erklæringen og har naturligt været nervøs for udfaldet og om pensions ordningen ville fortsætte deres udbetaling.

I sidste ud ringede jeg og talte med "den anden", som dog var meget sød og sagde at jeg ville høre nærmere !!!

Det går selvfølgelig én på, man ved ikke om man er købt eller solgt, så i denne uge skrev jeg til min oprindelige sagsbehandler ved pensions ordningen og først skrev hun tilbage om vi ikke stadig havde den aftale at de fortsatte deres udbetaling indtil jeg var afklaret ved kommunen ??? Dertil skrev jeg , jo det havde jeg også forståelsen af men.....

Det endte med at hun sendte mig en mail om at jeg bare kunne glemme det hele, hun havde haft ferie og selvfølgelig fortsatte udbetaling af TAE til mig indtil jeg var afklaret af kommunen for derefter at blive afklaret af pensions ordningen. !!!

Puha, så meget for ingenting, det er f..... hårdt at være syg.


Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat