Se enkelt indlæg
Gammel 09-06-2010, 14:21   #7
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Tusind tak for svar, vidste ikke man kunne tale med en sagbehandler uden at være i kommunens "hænder" .. Det tror jeg at jeg vil prøve! Annagw - ja du skrev i mit andet indlæg :-) Jeg har i så mange år haft "happy face" på fordi jeg er flov over at have det dårligt ! Mine forældre er sådan nogle der ikke bryder sig om at man skal have hjælp nogen steder fra og de mener ikke jeg "fejler" noget med jeg bare "hygger" mig herhjemme! Derfor har jeg så svært ved at indse at det ikke bare er pjat - omvendt er det jo heller ikke for sjov at forskellige behandlere siger jeg ikke vil kunne klare et fuldtidsarbejde - selvom det er svært at skulle se i øjenene! Så lige pt. aner jeg ikke om jeg bare skal starte 1 aug. fordi alle mine veninder kan jo klare det - mange af dem er fagligt meget svagere end hvad jeg er - og de kan klare det ! Synes det hele er lidt noget **** -

Hansemand - tusind tak fordi du fortalte mig jeg kunne få hjælp :-) Det med ikke at tænke i fremtiden - mit liv ville være SÅ meget nemmere hvis jeg kunne lade være med det :-)
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat