Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2010, 12:17   #4
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Puha, jeg må indrømme du fik mig til at tænke Annagw, jeg er sygemeldt fra skolen dvs. jeg stadig får min su - det vil jeg også gøre i det halve år hvis jeg beder om orlov.. Derfor har jeg ingen sagsbehandler til at "støtte" op om hvad jeg skal.. Jeg tænker også lidt hvad hvis jeg tager det halve års orlov og stadig ikke kan komme tilbage, hvad filan gør jeg så..?

Det sociale er meget begrænset, jeg er ikke god til at komme nogen steder, heldigvis har jeg en sød kæreste der tvinger mig med ud at handle osv. Så jeg ikke lukker mig helt inde! Ja, det er emotionel lalala jeg har :-) Vi er ved at finde ud af om det er borderline jeg har :-/

Tusind tak for svar, jeg vil nok læse det igen og igen for at overbevise mig selv, da jeg som sagt ikke rigtigt kan acceptere jeg ikke er ligesom de andre ! Det er hårdt at se veninder være igang og have tusind bolde i luften og klare det hele - jeg kan ikke engang overskue min uddannelse, det faglige er intet problem - det er det med tiden, at jeg ikke kan overskue det i hovedet . ihhh det er træls
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat