Se enkelt indlæg
Gammel 18-08-2007, 14:14   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg stemmer SF men men ... oki en herinde skal indrømme ... JEG HAR ENGANG STEMT DF ... og det gør jeg aldrig igen, men men jeg har en undskyldning , jeg stemte nemelig DF da jeg var syg så det har ikke så meget med det at gøre, men nok mere det at jeg så DF som de eneste der på nogen måde kunne gøre noget ved indvandre politikken i DK ... ikke forstået på den måde at jeg hader indvandre, men jeg hader voldlige indvandre og jeg hader den måde kommunerne håndtere det på ...


så indrømmet jeg har stemt DF og jeg havde mange gode undskyldninger for det, men jeg blev klogere ( og min stemme har intet at gøre med at de sider der i dag ) jeg stemte også SF sidste gang ....

og Peacock uden at være politiske kommentator eller specielt klog på det område , så nej du behøver ikke at stemme på socialdemokratiet for at få en ikke borgelig regering .

Det er mandaterne der afgøre det, feks kan du stemme på enhedslisten eller SF som man ved vil pege på en Socialdemokratisk regering, SF er tillige det et af de størst voksende partier i dag , men du har ret i at det er socialdemokratiet du skal stemme på hvis du vil have at de har flest mandater og dermed den største styring...

Jeg stemmer SF da jeg mener at SF er nogen af dem med den mest humane linje (det syntes jeg også enhedslisten har , men jeg syntes også at de på mig virker lidt virkelighedsfjerne og så svare de ALDRIG hvis vi skriver til dem he he ) så derfor har jeg valgt SF ...
man kan vel se det sådan at jo flere mandater SF har , jo mere har de at skulle have sagt ...

det er jo det der sker i regeringen i dag , DF har en kæmpe indflydelse uden at være i regering fordi regeringen har brug for deres mandater for at kunne få deres ting igennem , og for at få regeringens ting igennem med DF`s mandater er det nød til at give noget igen til DF

Øhhh jeg ved ikke om du fatter hvad jeg skriver he he
  Besvar med citat