Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2010, 16:10   #4
Kitkat
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
Kitkat er ny på vejen
Hej igen...

Citat:
men den vil hele tiden være et møllehjul om halsen på dig, hvis din læge mener der er bedring i vente, og du mener det modsatte......
Undskyld, jeg udtrykkede mig vist ikke helt korrekt, jeg er enig med min læge i at efter et par måneders terapi, så vil jeg være frisk til beskæftigelse. Min læge mener også jeg ikke er klar til arbejde på nuværende tidspunkt., og det er jeg også helt klart enig med. Derfor ville jeg gerne havde sygedagpenge forlængede.

Jobcentret mener, at det er for usikkert at vide om terapi hjælper, og mener min tilstand ikke er stationær, og alle undersøgelser ikke er utømte.

Citat:
og det er feks sådanne ting som at din ressourceprofil skal være opdateret, er den det ?
Min ressouceprofil blev opdateret, og ting jeg var uenig om tilføjede jeg og sendte retur, jeg har endnu ikke fået den redigeret form, men det kan være jeg bare skal spørge.....

Citat:
Hvad er deres begrundelse for at stoppe dine sygedagpenge hvilke § henholder de sig til og hvad forklare de det med ?
§24: Sygedagpengestop, 52 uger indenfor 18 mdr.

§27: Der vurderes ikke at være muligheder for forlængelse for sygedagpenge, og så bliver der nævnt udfra hvert stk. i §27, hvorfor det forholder sig sådan.

stk. 1: Revalidering ikke muligt, jeg ikke er i stand til at arbejde endnu, jeg først skal gennem terapi, hvor effekten først skal ses. Ok, enig

stk. 2: Min arbejdsevne kan først afklares, når mine undersøgelser er afklaret, og effekten kendes. Tidsperspektivet kendes ikke på dette tidspunkt. Derfor vurderes det ikke realistisk at klarlægge min arbejdsevne indenfor 39 uger. Ikke enig.

stk. 3: Behandlingsforløb er uvis, og der forelægger ingen klar læge vurdering af, at du indenfor 2 x 52 uger kan genskabe fuldt arbejdsevne. Meget uenig.

Mange tak for svar på indlæg, skønt med nogle at snakke med om dette. Lidt usikker er man vel, når det er et nyt emne i sit liv.

Knus Kitkat
Kitkat er ikke logget ind   Besvar med citat