Se enkelt indlæg
Gammel 16-05-2010, 11:18   #15
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Uha, jeg havde lige skrevet en lang besvar.. med multiquote.. men det gik sgi i vasken så jeg må starte forfra.. og nu kan jeg jo ikke huske alle de der guldkorn jeg fik skrevet gggggg

Lola:
Jeg har heller ikke hårtab ;o)

Hejdien:
Ja, du må være en af de heldige... mht til dine læger og så stress..

Takker for det der link.. jeg har brugt den test flere gange, men det er da vist mere end 1 år siden jeg sidst har gjort det... og var der lyd på så ville gong-gongen lyde... jeg kom helt op i det sorte felt.. Jeg vidste jo godt at den test ikke ville være så god, men alligevel er det noget øv øv ..

For nogle år siden blev jeg sendt til en psykolog... min sagsbehandler mente at han kunne ordne min ødelagte skulder.. både mht bevægelighed og til smerter .... og efter 4-5 timer .. en hulens masse spørgsmål og svar - lege med byggeklodser .. se på blækklatter osv osv, mens han sad med hans dumme stopur ... så kom han frem til kronisk meget meget lav stresstærskel..
Men han kunne ikke fixe min ødelagte skulder!!

Hvad mener du med fib .. er det fibromyalgi eller ??
Og så var jeg lige inde og læse om kronisk træthedssyndrom... puha.. det var ligesom de havde set på mig og så skrevet sympt op som jeg har det..

Depression har jeg heller ikke mærket synderlig meget til....

Uha.. ville ønske at min stress gjorde så jeg lige tabte mig... jeg er stoppet med at ryge.. og den procces gik så let at jeg ikke tænker og har tænkt over at jeg propper en masse snolder og guf i mig.... resultat... mange kg er der smuttet på sidebenene - øv øv

Og du har ret i at stress er noget underlig noget.. det er ihvertfald ikke noget som man skal spøge med.... og så skraldgriner jeg lige.. jeg har jo bare slået det hen i mange år..... og lukke stadig øjnene for det..

Heidi vil det være ok at jeg skrive en mail privat til dig??


c.l.e.o.:
Jeg har også taget den test 2 gange.. og med det samme sorte felt resultat.... puha..

Jeg tror nok at jeg vil copy/paste de sympt på stess som Heidi sendte + stresstesten ind i min dagbog som jeg sender til min jobkons. hver uge mens jeg er i en ny arbejdsprøvning.. Hun ved godt at jeg er stresset (og har ondt) .. og mine timeantal er også sat ned med 1 time om dagen... men det hjælper ikke noget pt..

Man skal godt nok være meget varsom med at mene at man selv er skyld i ens stress.. for det kan ramme alle..

Jeg arbejdede på plejehjem indtil jeg blev sygemeldt (fast aftenvagt) - og var smadder glad for det .. og fra at kunne have 27 bolde i luften og også kunne styre dem alle... så gik jeg til kun at kunne ha 1 bold i luften..... men kun hvis jeg havde skrevet ned hvad den bold betød ;o(

Det startede med en arbejdsskade.. jeg ødelagde min skulder... og har mange smerter og meget nedsat bevægelighed i den..
Ligemeget hvor hurtigt man løb i en vagt, så kunne man ikke nå alle de ting som skulle laves.. det var altid klokker der kimede .. journaler der skulle skrives i osv osv -
Jeg glemte at passe på mig selv.. tog alle de ting jeg ikke nåede med hjem i form af dårlig samvittighed... og rigtig mange gange blev jeg længere på jobbet for at forsøge blive færdig... men det var omsonst.. og sove om natten kunne jeg heller ikke..
Efter et par år på den måde så kunne jeg snart ikke klare at gå på arbejde.. men jeg slæbte mig derhen... og alt tog bare så lang tid.. jeg var smadder bange for at jeg lavede fejl.. Og på det tidspunkt kunne jeg heller ikke restituere i de fridage jeg havde... så jeg følte at jeg var på arbejde alt tid.. og alle ugens 7 dage.. ;o(
Det her er bare et mega kort kig ind i hvordan jeg fik stress

Lone

Sidst redigeret af Lunasdatter; 16-05-2010 kl. 11:59.
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat