Se enkelt indlæg
Gammel 16-05-2010, 10:49   #3
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 16
ace dk er rigtig godt på vej
jeg tror virkelig din læge gør det i en god mening. da det som jeg forstår det "måske" kan relateres" til din skade som ligger i a.s.k.

når det så er sagt er jeg selv på samme stadie som dig, jeg har samme symtomer, på samme skade. blot sket i jobsammenhæng ved et trafikuheld.

der er nogle virkelig forstandige folk herinde der både kan råde og guide.

jeg mener mth hvad du skal og ikke skal. jeg har "taget ryg på dem" og gør rimeligvis hvad de råder mig til. jeg har også min fagf: inde over .. men har lidt på fornemmelsen at rådgiveren er lidt grøn, (jeg kan tage fejl) ..... men det føles sådan.

men mit råd til dig er at hver gang, du skal/vil det ene eller andet, så lad for gud skyld være med og handle impulsivt.

jeg gør det, jeg ALTID lige ligger det herind, og får det vendt med de mennesker der nu svarer på mine indlæg.......

mange gange har nogle af dem været i nøjagtig samme stuation, og kan så sige dig hvad du under ingen omstændigheder IKKE skal gøre.......

og jeg ville som dig heller ikke spille for højt i las vegas, når du netop har så mange smykker ude og svømme.......

for jeg ved af bitter erfaring hvordan de 1,5 år uden indtægt, samt så, og overgå til pension føles...."bæmund"......det er jo noget af en lønnedstigning uha uha....

jeg ved godt der ikke var særlig meget relevans i dette indlæg til dig .... men det gode råd syntes jeg du skal gøre brug af...

mvh eders ace dk der stadig modtager hjælp herinde..
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat