Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2010, 16:44   #4
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
Jeg modtager jo nu en del info, fra a.s.k.

b.l.a. har de indhentet, lægejournaler, tilbage fra 2003, (arbejdsskaden skete jo i 2006)....

nu kommer 10000 dollars spørgsmålet......

hver gang er der en "tom" side med, som jeg bliver bedt om og udfylde med mine eventuelle kommetarer......

og fag: skriver i samme åndedrag et brev, at hvis jeg udfylder noget til a.s.k. skal jeg lige huske og sende kopi til dem, da de jo er mine hjælpere i sagen....

alt dette kan jeg godt forstå..

blot ikke hvad det er de evt: vil have af info fra mig, jeg mener de har jo card blance, til og indhente AAAALT.....

kan det evt; være, at jeg nu er gået helt "sukkerkold", så jeg ikke længere kan afse, økonomi både til medicin,(painkillers). samt fys, og kiro. og massage ved en "billig" sportsmassør,

eller hvad er det de gerne vil have skrevet på "denne tomme side", om noget ..overhovedet...????????????????...

jeg har jo også været ved en kraniesekral-terapeut, man prøver jo for faen alt, bare man kan holde de evige smerter bare en smule stangen.....

men det kan da glæde mig lidt at både du huldra , samt dig ingrid, og andre der sagde, at de nok havde taget sagen, trods for sen anmeldelse, at i havde ret, ellers havde de vel ikke arbejdet med sagen i nu 5 mdr:

mvh eders ace dk, som håber på forståelse, for at jeg er forskruet i papir fra øvrigheden etc etc...
Hej Ace.

Det er fordi du hele tiden skal have mulighed for at komme med dine kommentarer til din sag for hver gang de får indhentet noget nyt.

Jeg formoder at ASK er i fuld gang med at se på, hvad du har haft af sygdomme FØR din skade/ulykke og om nogen af disse eventuelle sygdomme og lidelser ikke er fra en eller anden skade/ulykke/sygdom fra før ulykken i 2006. Som et eksempel kunne det være forudbestående (altså før din ulykke) nakkesmerter, har du haft nakkesmerter før dit uheld, så kommer ASK jo på lidt af en opgave - for hvad skyldes hvad. Men selv det er de ret dygtige til i ASK, at skille det hele ad.

Så der er intet unormalt i, at ASK indhenter lægeoplysninger for 3 år før din arbejdsskade, så de kan se at dine arbejdsskader ER kommet af det uheld på dit job.

Det samme gjorde de i min sag, det var uden for al tvivl at jeg havde forudbestående skader (min ryg) som intet havde med ulykken at gøre, men hvor forsikringen alligevel liiige skulle prøve. Men jeg kunne bevise, at min ulykke havde medført skader og sygdomme jeg aldrig før havde lidt af. Det er soleklart at forsikringen naturligvis ikke skal betale, har der været bøvl med nakke og psyke før. I min sag er det sådan at fordi jeg blev flekvisiteret på en dårlig ryg, så slipper forsikringen for fuld erhvervsevnetabsudbetaling, men de skal naturligvis betale for forskellen mellem fleks og pension, min pension fik jeg netop på skaderne fra ulykken. (med tungen lige i munden Ace, håber min smøre gav mening

Jeg forstår godt du er nervøs, det er møgtungt at have en sag længe undervejs - men jeg tror fortsat du kan tage det roligt og lade tiden arbejde for dig, såvidt jeg husker så kan du klart bevise at dit helbred skyldes din ulykke på jobbet og at du derfor også har fået pension.

Så hvis ikke du syntes noget skal kommenteres, så lad være med at gøre det - i min egen sag syntes jeg selv og min advokat, at mine lægepapirer, også de "gamle", klart fortalte ASK hele min sygdomshistorie før og efter min ulykke.

Mener du det samme, så send "den blanke side" ind med kommentaren om at du er enig i hvad din lægejournaler fortæller ASK.

Og brug gerne fagforeningen også, det er rart nok med en sparringspartner.

Det lyder stadigvæk som om at din sag går den "normale" ASK gang - i snegletempo ganske vist, men ellers roligt derudad.

Sidst redigeret af Ingrid; 14-05-2010 kl. 16:59.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat