Emner: Revalidering
Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2010, 23:30   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Okay, rolig nu!

HVis i nu læser den omtalte tråd færdig, så vil i se, at hvis man IKKE er visiteret til fleksjob, men enten kommer i revalidering fra ordinært arbejde, eller fra sygedagpenge, så SKAL revalidering være til fuld tid (minimum 30 timer).
Kan man IKKE klare det, så skal man se på fleksjob, bevilliges det, og derfra kan man så, ganske rigtigt, få en revalidering, hvor målet ikke behøver at være fuld tid, fordi man kommer fra fleksjob/ledighedsydelse.

Nu ved jeg ikke hvad Gunell kommer fra, så derfor rådgiver jeg ud fra det som trods alt er det mest normale, at man får revalidering fra ordinære vilkår og til ordinære vilkår...

Vh Andersine som sku har al den faglige stolthed man kan trække!!!
Ok... Gunell skrev om at læse på eks. 20 timer og antog, at Gunell havde nedsat arbejdsevne, og så kan det jo handle om både ordinært og nedsat arbejdstid.

Derfor undrer jeg mig over, at du skriver "skal" om revalidering til ordinært arbejde.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat