Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2010, 09:48   #337
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Nogen gange kan det også være for hårdt, at "gøre hvad man bliver bedt om". Jeg kan ikke lige se hvorfor du skal gå efter et ordinært eller fleksjob, hvis du ikke kan magte det. Det ved jeg efter 2 arbejdsprøvninger, at jeg ikke kan. Hvis de mener, at du kan magte det ene eller det andet, så kan jeg heller ikke se hvorfor de ikke sætter dig i arbejdsprøvning ?

Jeg blev sygemeldt i 2006 og i 2008 gik jeg i afklaring efter fleksjob, men ender nu med at søge ftp. Det var nok fortrinsvis efter mine arbejdsprøvninger, at det stod klart at jeg måtte søge ftp. det gør jeg så.

I min sag er det nok også gået så stærkt, da jeg siden 2007 har været uden offentlig forsørgelse. Du har jo heldigvis stadig dine sygedagpenge og jeg syntes da, at det er dejligt at du har en fagforening du kan "bruge til noget". Jeg har ikke rigtigt brugt min, men føler heller ikke at jeg har haft brug for det "endnu".

Håber at du kan leve din situation ellers må du jo slå i bordet for at få en afklaring. Jeg kan ikke lige se hvorfor de taler om ordinær beskæftigelse med skåne hensyn, det er derfor jeg nævner skuffe aftaler. Du skal huske på at fagforeningen er uden støtte i et fleksjob, her er det kommunen der skal punge ud, men på ordinær beskæftigelse går kommune fri, så de presser måske din fagforening den vej. ? Du jo sige til din ff, at det kan de godt glemme hvis det er det du mener.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat