Emner: efterlysning
Se enkelt indlæg
Gammel 22-04-2010, 08:12   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg syntes desværre ikke at jeg selv kunne gøre noget for at mindske bivirkningerne. På hospitalet sagde de jeg skulle tage højdosis af forskellige vitaminer (har glemt hvilke, men husker der var fiskeolie blandt), det lettede måske LIDT, men jeg kom først rigtig ovenpå igen, da jeg var færdig med det binyrebarkhalløj.
Jeg stod ofte ud af sengen med en følelse af at ha været gennembanket med en kølle i løbet af natten, for mine muskler blev sådan lidt forkrampede (eller stive/ømme - ved ikke hvordan jeg kan forklare det) på en helt bestemt måde, blev nærmest træt i musklerne...ganske ubehageligt. Følte mig om en 90 årig!
På et tidspunkt prøvede jeg med professionel massage, som egentlig også hjalp, men det var så kortvarigt, at jeg ikke følte det kunne betale sig, for næste dag var det lige så slemt igen...

Har du fået nogen tidshorizont mht binyrebarkhormonerne?
I mit eget forløb kunne de ikke sige noget, men jeg gik jo løbende til kontrol og blev sat op, og blev sat ned, og op...og ned, for en dag at komme helt ud af det.
På et tidspunkt fik jeg også noget inhalator som jeg blev baske skæv af, ved ikke helt hvad det var for noget, men de sagde det måske kunne tage nogle af birvirkningerne og jeg kan ærligtalt ikke huske om det gjorde.......hmmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat