Se enkelt indlæg
Gammel 20-04-2010, 18:18   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det er en standart skrivelse (min var nøjagtig megen til) og ikke noget du skal ligge mere i, som så, det er din læge der har besværet med alt det skriftlige.

Om du er fuld arbejdsdygtig, jamen det kan du jo være blevet siden i går ik? *gg* ej det har garentris noget at gøre med nogle regler der siger at for at kommunen i det hele taget må bede om sådan en undersøgelse må borgeren ikke være fuld arbejdsdygtig, at punktet er med fungere som en kontrol, også i den forstand at de har en læge der har konstateret at borgeren ikke er fuld arbejdsdygtig.

At de HAR dine syge ting... der kan jo være kommet nyt til, eller noget som ikke er taget med, sagerne handler jo gerne om enkelte ting fx dårlig ryg, men måske du har haft en sygdom i dine barndom som måske kan have en betydning, men som ikke er ført ind i din sag.... jeg blev spurt af min læge til forskellige børnesygdomme som kan skade bla mæslinger, men det (ting tidligere i mit liv) er altså ALDRIG noget der er vendt ifb med min sag af nogen sagsbehandler overhovedet.

Skånehensyn, måske der er blevet færre eller flere eller nogle som ikke er taget med (smuttet da i snakkede om det)

Nå men du skal ikke tage spørgsmålene personligt, først da jeg hørte dem undrede jeg mig altså også, og tog det faktisk lidt personligt, alla tror de jeg og div andre læger lyver? men min læge beroligede mig med at det var standart spørgsmål, at der ligger regler til grund for at de er som de er, og at det direkte ikke har noget med mig som borger at gøre.

Behandling, der relatere til din arbejdsevle, fx pencilen ifb en lungebetændelse, det er kommunen ligeglad med, det er kortvarig, det kan de ikke bruge til noget, mens smertestillende fx ifb en diskos, er ret så relevant. De oplysninger kan bruges til mangt og meget, bla skånehensyn, men også evt økonomiske spørgsmål, hvis fx du har søgt § 100
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat