Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2010, 14:11   #1
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Hvad skal jeg gøre ?

Kære alle.

Nu har jeg igen brug for nogle vise ord, i henhold til denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=12263

Jeg afventede en tid hos distrikt psykiatrien så jeg kunne komme igang med behandling, jeg havde inden tiden talt med min tidligere behandler som sagde jeg skulle se at få en sygemelding samt en henvisning op til dem - det gjorde jeg og har i dag modtaget et brev hvori de skriver at min henvisning er afsluttet samt jeg skal tale med min egen læge - jeg venter nu på han ringer til mig men må indrømme dette gav mig endnu et knæk - jeg tuder konstant og aner ikke mine levende råd - jeg har måtte holde mig igang hele dagen for ikke at gøre skade på mig selv.. Hvilket er lykkedes indtil nu ! Jeg får det værre og værre som dagene går og havde virkelig set frem til at kunne få hjælp ! Nu er det hele blevet så slemt at jeg ikke magter tage nogen steder, bare det jeg ved lægen skal ringe til mig giver mig ondt i maven og kvalme! Det er som om jeg bliver nervøs når jeg skal tale med andre end min mor samt kæreste! Lige nu ser det hele uoverskueligt ud - men min spørgsmål er nu - kan de nægte mig hjælp ? Grunden til jeg stoppede deroppe var at jeg ikke ville tage medicin da jeg tog 18kg på samt følte mig som en zombie - jeg sov hele dagen væk og skulle klare mit studie - nu ved jeg at min eneste løsning er at takke ja til medicin men de gider ikke engang tage en samtale med mig!

pfh 1000 tak for svar !
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat