Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2010, 21:06   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så husk det dog..

Kender i det man sidder og høre om alle de ting den her regering laver og ikke laver om de ting hvor de lyver hvor de kvajer sig , hvor de laver ulovligheder og ikke mindst hvor det kniber lidt med moralen ...

Men hvad så når valget endelig kommer, kan man så huske noget af det ? nææ det tror jeg sgi ikke , man kan mindes at der engang var en sag med et eller andet pga et eller andet man kan ikke huske hvorvidt det var ulovligt om det bare var fjollet eller om man var ved at kaste op over deres moral ...

Nå men derfor tænkte jeg ... hvilket bedre sted at huske det end her på siden, så nu starter jeg den her tråd og skal sige at for mit vedkommen sætter jeg ikke kun ulovligheder ind men også gak gak beslutninger og mindre fine i kanten beslutninger og ikke mindst når jeg syntes at regeringen gør noget bare for at DF i en bestemt legemsdel...

I kan føle jer frie til at poste andre ting i falder over den , men lad os prøve at holde den som en ... glemmer du så husker jeg tråd og føler man en vild trang til at debattere det så link til det indlæg man føler trang til at debattere eller kopiere indlægget og lad os så tage den i en anden tråd, jeg har sådan en grim mistanke om at denne tråd kan blive rigtig lang også helt uden debat

Og dem der er uenige med mig om at regeringen er helt ude i hegnet og mener det er opposition den er gal med i er selvfølgelig velkommen til at lave en ligende tråd om dem he he ..

Jeg har jo bare lige brug for med min hukommelse at få en reminder når dagen kommer og det prøver jeg så at få her
  Besvar med citat