Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2010, 01:30   #1
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 35
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Ny sagsbehandler.

Hej.

Jeg ville lige høre, om der er nogen der har et svar på mit spørgsmål.

Jeg har været sygemeldt og på kontanthjælp siden oktober 2008, det vil sige 1½ år nu. På grund af længerevarende svær depression.

Jeg har været i gang med flere forskellige udd. og jobs og altid vidst at der var noget anderledes ved mig.

I September 2009, fik jeg så stillet diagnosen, Infantil Autisme. Det er nu et halvt år siden og jeg har stadig ingen hjælp fået, fra kommunen.

Min psykolog siger, at jeg skal hen på Autisme Centret. Men min sag går hele tiden i stå hos kommunen.

Nu er det da endelig kommet så langt (kun på grund af min store indsats), at min sagsbehandler på Jobcentret har fået sendt henvisningen til den rigtige sagsbehandler på handicap teamet.

Og hun skulle så lige til at indkalde til en rundbordssamtale, efter hvad jeg havde fået af vide af hende selv bl.a.

Men så ringede jeg til hende i Onsdags, for at følge op og fik der af vide af hende, at nu skulle hun altså have nyt job og så skulle hun ikke længere være min sagsbehandler, så nu kunne hun ikke indkalde til rundbordssamtale alligevel, fordi hun ikke vidste hvem min nye sagsbehandler skulle være.

Sorry, det blev en lang forklaring, men mit spørgsmål er så, om hun bare godt kan sige sådan, skal hun ikke meddele mig det i god tid og skal hun ikke have styr på hvilken sagsbehandler der så skal være den der skal til rundbordssamtalen, så hele min sag ikke bare går i stå igen ???
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat