Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2010, 22:51   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
problemet er netop, at det efter min mening er ulovligt at fratage sygedagpengene, uden at der kan stilles anden forsørgelse, §28 i sygedagpengeloven.

Såfremt man lovligt kunne få kontanthjælp, under denne paragraf, burde man også kunne få alm dagpenge.
VH Popiae

Det der er værd at prøve her, er at få helhedsvurderingen og sygeopfølgningsplan, hurtigst muligt, og der efter bruge den i klage over sygedagpengestop.

Det vil ofte komme en del modsat rettede vurderinger, hvorefter man står bedre i forhold til klagen over sygedagpenge stop.

PS Det er efter min mening også ulovligt at indsætte ledige flekvisiteret under stk 3 og ikke stk 7.
Ydelsen er forskellig, men det vigstigste er vel konteksten?

På samme måde, hedder det sig, at det er ulovligt at fortsætte sygdagpenge , HVOR står det?
Men helt lovligt, at bedrage med at borgeren har dokumentation på at de kun har ringe eller ingen arbejdsevne, men alligevel indsættes de til ordinært arbejde.
VH Popiae

Kom nu med noget feed back?

er der ingen der forstår hvorfor dette er et brud på hele retsikkerhedsloven?
(grundet tilsidesættelse, eller manglende heldesvurdering).

Forpligtelsen sagsbehandler har vedr indhendtelse af oplysninger.

Er der ingen der kan se ulovligheden i indsættelse målrette ordinært arbejde, herunder at man som borger skriver under på dette hver 3 mdr?
OSV ?

VH POpiae

Sidst redigeret af Webmaster; 10-04-2010 kl. 04:58. Årsag: 3 indlæg lige efter hinanden slået sammen til 1
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat