K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Er der nye regler ved revudering-recurseprofil? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=18378)

c.l.e.o. 27-06-2011 10:08

Er der nye regler ved revudering-recurseprofil?
 
For nu har jeg været i arbejdsprøvning og de her opdateret min profil-jeg skriver de her opdateret,fer jeg syntes ikke det har forgået som aller andre gange .

efter afprøvningen og opfølgnings samtalerne,måtte jeg selv nærmest snyde mig til at få udleveret at der var sendt fra anden aktør til komunnen.

Og jeg har nu været til samtale ,om jeg havde noget at sige om det hele,det havde jeg men der var ikke noget med at vi gemmen gik alle pumter som vi plejer,med hvad de skriver ,mine kommentar og så vider,nej snare en sluder for en sladder,og så skulle det sendes til part høring.

jeg havde kun et par dage til det skulle på møde,så jeg ringede og bad om at hun igen skulle rette det der var helt forkert,blandt andet om at mine 12½ timer var indklusiv pauser og at det var på 5 dage og ikke 4 dage.
Spurte igen er der slet ikke noget jeg skal skrive under på og det siger hun der ikke er,det for står jeg ikke jeg har altid skervet min resurseprofil under alle andre gange-er der lavet noget om med det ??

MTVRV1 27-06-2011 10:38

har du ikke været til samtale hos anden aktør
jeg fik en 11 sider lang rapport
den blive jeg parthørt i og sendt til kommunen
havde en kommentar, så det var en fin beskrivelse
herefter lavet sagsbehandler en RP udfra de oplysninger
det skal jo være en sagsbehandler fra kommunen som laver en RP
men der er jo ingen grund til dobbelt arbejde

Vovse 27-06-2011 11:58

Jeg synes at have læst om flere herinde, der ikke har skullet underskrive deres rp.

Hvis borgeren ikke har underskrevet rp'en kan jeg forestille mig, at kommunen kan få et problem hvis rp'en kommer til, at danne grundlag for en afgørelse, som borgeren anker, hvis anken altså når til BAN.

Når rp'en ikke er underskrevet af borgeren må det jo blive svært for kommunen at bevise, at borgeren har godkendt rp'en, endsige haft den til partshøring.:rolleyes:

Isabel 27-06-2011 12:04

De aktører jeg har været til, har sendt en rapport.meget udførlig, som jeg har gennemgået med dem og skrevet under.
Det er kun kommunen der har opført sig svinsk.

Webmaster 27-06-2011 13:18

Der står ikke noget sted at man skal skrive sin RP under ej heller at kommunen skal forlange det...der står kun at den skal til partshøring...

Jeg kunne også forstille mig at kommunen kunne have et problem hvis der ikke er en underskrift...og ved ikke hvordan de lige vil bevise at den har været partshørt....og da slet ikke hvis der mangler ting i den..

Nu kan man jo heller ikke klage selvstændigt over en mangelfuld RP....men man kan klage over de afgørelser der er truffet på baggrund af ens RP...og dermed en mangelfuld RP

c.l.e.o. 27-06-2011 21:40

jeg var ellers sikker på at man skulle skrive under-men ok det har også været lige meget om jeg havde været med i noget som helst denne gang-det føler jeg i hver fald,der er ikke blevet lyttet til hvad jeg har sagt,i guder hvor er jeg træt af hele det her cirkus ..

Dre har været møde om min revudering af flex ,men jeg har ikke fået berv om det endnu.

(11 sider report) ja mine plejer at være på mange flere sider,den er på tror det var 6 sider,men der er også godet let over det hele,der står det hele men syntes nu lige der mangler nogle poenter her og der,men det ville hun ikke tage med,så jeg er spændt på hvad der skal ske efterfølgende,men det må tiden jo vise-jeg vil bede om et flex bevis denne gang,for at se om det er noget jeg kan bruge til noget.

Vovse 27-06-2011 22:29

Citat:

Oprindeligt indsendt af Webmaster (Send 168412)
Jeg kunne også forstille mig at kommunen kunne have et problem hvis der ikke er en underskrift...og ved ikke hvordan de lige vil bevise at den har været partshørt....og da slet ikke hvis der mangler ting i den..

Lige præcis.:cool:

popiae 28-06-2011 00:34

Der er indbygget plads til underskrift i RP, og det er der altså en mening med.

Ergo må du bare klage over at du hverken har set eller fået RP i partshørring.

så kommer der nok andre boller på suppen.

Metoden skal netop give grarenti for at borger bliver inddraget.

VH Popiae

Gizmo 28-06-2011 07:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af popiae (Send 168535)
Der er indbygget plads til underskrift i RP, og det er der altså en mening med.

De må åbenbart se forskellige ud, for det er der ikke i min! Der står bare stamoplysninger. Og jeg skulle ikke skrive under, det var ikke nødvendigt - jeg spurgte nemlig.

doggerbanke66 28-06-2011 09:10

Jeg er også blevet orienteret om, at det ikke er et lovkrav, at der skal være underskrift på.. Min er heller ikke underskrevet.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension