K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Så forvirret! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=16909)

Spørgeren 25-02-2011 14:22

Så forvirret!
 
Er der nogen der har erfaring med sag om tab af erhvervsevne?

Hvordan plejer en sådan at forløbe?

Méngrad er vurderet.
Midlertidigt af af erhvervsevne er vurderet.
Er under revalidering.

De skriver at de igen vil vurdere mit midlertidige tab af erhvervsevne sidst i 2011, men jeg vil være under udd. i over 3 år, jeg tænker min situation er vel uændet!

Manger endelig vurdering af tab af erhvervsevne. Er der nogen der ved noget om dette? og såfremt jeg gennemfører udd. hvad jeg forhåbenligt gør, har jeg vel intet tab af erhvervsevne mere? eller hvordan? kigges der kun på mit tidligere job eller kigges der på den nye udd.s muligheder?

Håber virkelig nogen kan hjælpe er så forvirret!

Tassi 25-02-2011 14:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af Spørgeren (Send 151970)
Er der nogen der har erfaring med sag om tab af erhvervsevne?

Hvordan plejer en sådan at forløbe?

Méngrad er vurderet.
Midlertidigt af af erhvervsevne er vurderet.
Er under revalidering.

De skriver at de igen vil vurdere mit midlertidige tab af erhvervsevne sidst i 2011, men jeg vil være under udd. i over 3 år, jeg tænker min situation er vel uændet!

Manger endelig vurdering af tab af erhvervsevne. Er der nogen der ved noget om dette? og såfremt jeg gennemfører udd. hvad jeg forhåbenligt gør, har jeg vel intet tab af erhvervsevne mere? eller hvordan? kigges der kun på mit tidligere job eller kigges der på den nye udd.s muligheder?

Håber virkelig nogen kan hjælpe er så forvirret!

Tab af erhvervsevne må vel bero på funktionsniveau og ikke om du gennemfører en uddannelse med efterfølgende job. Man kan da godt arbejde, selvom man ikke er 100% funktionsdygtig
I min logik giver det mening

China 25-02-2011 15:07

Hej Tassi

Du vil kunne finde svarene i din police. Jeg har også en sådan dækning og der står % satser for hvor meget du skal være "reduceret" for at kunne opnå halv- eller heldækning.

Midlertidig tab er hvad du får nu.
Mengrad er gældende for, om du kan få en fast ydelse indtil policen udløber år et eller andet, så det undre mig, at de vil vurderer din sag igen slut 2011, hvis din mengrad er vurderet.
Jeg vil mene, at er din mengrad vurderet, så er den vurderet, men skal da ikke kunne sige om de kan tage det op en gang om året.
Ring og spørg dit selskab - så får du svar og da din mengrad er vurderet, så skal du ikke være nervøs for at spørge.
Du har betalt en forsikring og nu har du brug for den.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:47.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension