K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Så kom K10 lige i avisen (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23035)

supersus 29-05-2012 10:23

Så kom K10 lige i avisen
 
Så kom K10 i avisen efter kritik om vores mindre gode ven 180 grader...http://avisen.dk/blogs/lailaammitsb%...ide_34498.aspx

Ninja 29-05-2012 10:46

Det tog godt nok sin tid, inden nogen råbte op. Men ok, bedre sendt end aldrig.

Multe 29-05-2012 11:23

Krydser - alle - fingerne for det fører til en positiv K10 nyhedsudsendelse på tv...


.

c.l.e.o. 29-05-2012 12:02

Tror bare det føre til flere k10 medlemmer også af den hadefulde slags ,tror vi har et par stykker allerede.

viggo 29-05-2012 12:19

Stakkels dem
 
Du godeste, jeg vidste ikke, at det er så slemt derude

De må have det skidt, når at de opfører så sølle, det må være fordi at de selv har det dårligt, at de prøver at få det bedre ved at svine andre til

Jeg krydser fingre for og håber, at de aldrig får helbredsproblemer og brug for hjælp

De vil meget overaskede, hvis at de kommer ud fra deres hadefulde tomrum og oplevede virkeligheden

FrkM 29-05-2012 12:38

"Syge igler?!?!". Gisp. Jeg er rystet i min grundvold. Sikke noget! Tænk sig at et oplyst menneske (det tillader jeg mig at antage han er) i ramme alvor kan skrive sådan noget. Det kan han da vel næppe få vælgere på?! Det er præcist lige så unuanceret som når nogle borgere betragter alle offentlige fagpersoner som modstandere og tillægger dem motiver de slet ikke har.

Jeg vil slå til lyd for en nuanceret debat hvor der opretholdes et sobert sprogbrug og hvor der ikke tales ned til, hen over eller grimt om dem man er uenig med. Det er helt fint at en debat bliver følelsesladet men man bør altid fremlægge sine synspunkter på en sober og ordentlig måde - og det er uanset om man er folketingspolitiker eller K10 medlem.

Ved nærmere eftertanke så funderer jeg lidt over om et folketingsmedlem egentlig ikke har et udvidet ansvar for at debattere på en sober måde.... jo, det mener jeg faktisk. Tror jeg vil sætte mig ned og beflitte et lille skriv til ham om hvordan man kan fremføre sine holdninger på en sober og ordentligt facon!

Pedro 29-05-2012 12:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af FrkM (Send 225780)
"Syge igler?!?!". Gisp. Jeg er rystet i min grundvold. Sikke noget! Tænk sig at et oplyst menneske (det tillader jeg mig at antage han er) i ramme alvor kan skrive sådan noget. Det kan han da vel næppe få vælgere på?!

Oplyst eller ej!
Det er langt under bæltestedet.
Desværre, er der flere af hans partifæller, der følger trop.
Det er sgu det, jeg siger, om 20- 25 år, hvis det varer så længe, så får vi (os iglerne) en kugle for panden, når vi ligger samfundet økonomisk til last.
:mad::mad:

FrkM 29-05-2012 13:05

Pedro: uha, bare du ikke får ret i den antagelse.

Jeg har nu åbnet et Worddokument mhp at få skrevet til den "kære" mand! Men jeg er simpelthen blevet så gal at jeg må ud at have luft. Helt ærligt, hvad er det dog for et menneskesyn der ligger bagved sådanne holdninger? Jeg forstår det simpelthen ikke. Sidder lige så stille og hidser mig mere og mere op. Hvad bilder sådan en fløs sig egentlig ind?

Når jeg er gasset af igen vil jeg skrive til ham.

Uha, som er jeg blevet gal og vred - og umådeligt ked af det, hvis jeg skal til at leve i et samfund, hvor dem, der ikke kan honorere kravene på arbejdsmarkedet skal karakteriseres som syge igler!

Lunasdatter 29-05-2012 13:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. (Send 225769)
Tror bare det føre til flere k10 medlemmer også af den hadefulde slags ,tror vi har et par stykker allerede.

c.l.e.o. der er stadig flere af dem herinde på K10 ..

Med al den dårlige Karma de sender ud.. så må de jo selv på et eller andet tidspunkt i deres liv blive ramt i nakken af en lavt flyvende UFO.. :D

FrkM... jeg blev også ret så rystet første jeg læste derinde ... fatter ikke at der er personer, der har sådan et menneskesyn .. et menneskesyn som en tysk mand ville ha glædet sig til at dele med dem..

Man skal være mere end normal hårdhudet hvis man kan læse deres indlæg derinde uden at blive berørt at det..

Hver eneste gang jeg læser/hører om ham den norske Breivik .. så kommer jeg simpelthen til at tænke på den flok forkvaklede klaphatte, der fiser rundt inde på den anden side..

Pedro 29-05-2012 13:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af FrkM (Send 225783)
Pedro: uha, bare du ikke får ret i den antagelse.

Jeg har nu åbnet et Worddokument mhp at få skrevet til den "kære" mand! Men jeg er simpelthen blevet så gal at jeg må ud at have luft. Helt ærligt, hvad er det dog for et menneskesyn der ligger bagved sådanne holdninger? Jeg forstår det simpelthen ikke. Sidder lige så stille og hidser mig mere og mere op. Hvad bilder sådan en fløs sig egentlig ind?

Når jeg er gasset af igen vil jeg skrive til ham.

Uha, som er jeg blevet gal og vred - og umådeligt ked af det, hvis jeg skal til at leve i et samfund, hvor dem, der ikke kan honorere kravene på arbejdsmarkedet skal karakteriseres som syge igler!

Jeg er så enig med dig, og jeg er selv så gal, at jeg raser.......Men jeg prøver ligesom dig at falde til ro............inden jeg går amok.:kram::kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:35.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension