K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Pest eller Kolera (https://www.k10.dk/showthread.php?t=16107)

Enteneller 09-01-2011 22:26

Pest eller Kolera
 
Dette indlæg skulle gerne havne under politik og samfund, så web giv mig nåde, for jeg havde dælme svært ved at kommer derunder.

Sagen ligger i at jeg altid har stemt rødt, det gjorde min familie, så det gør jeg også når det behager mig he, he. Et eller andet sted, kan jeg jo heller ikke se at jeg hører andre steder henne, men for den da det er jo sindssygt svært.

Det bliver jo næppe en klar politik der bliver ført, men må man så bare nøjes ? og holde sig til det man lagde vægt på. ?

Vi bliver jo nødt til at tænke på de kommende valg og sofa vælger, der gider jeg altså ikke af være.

EE

Suncil 09-01-2011 22:35

Hej Enteneller :D

Har det på samme måde. Har også altid stemt rød, for det har også lagt til familien.

Og jeg stemmer for det er min pligt ellers kan jeg jo ikke brokke mig ;) ....hehe
Er nu spændt på, hvornår det berømte valg udskrives og helt sikkert hvordan valgpolitikken bliver ført.

Der er jo ingen der ved hvordan det bliver, hvis vi får en anden regering. Men man har dog lov at håbe de får indført noget af det velfærd, der er smuttet på gulvet.

:kram:

Enteneller 09-01-2011 22:39

Ja det kan jo aldrig blive klar snak, man må bare stemme på dem man holder sig til, sådan må det være.

EE

c.l.e.o. 09-01-2011 22:40

Ja, jeg har også altid stemt rødt--næsten da,der har lige et par gange gjort noget andet.

Nu har jeg det sådanne at jeg næsten ser rødt,når der toner en politiker frem på skærmen,og tænker der s . . ikke nogle af dem der får min stemme..

Enteneller 09-01-2011 23:03

Jamen Cleo, hvem gør så, er det fordi Helle så ikke er din type ?

c.l.e.o. 09-01-2011 23:24

Nej det ikke derfor,jeg er bare så træt af at høre på dem alle sammen,så efterhånden så høre jeg kun det halve af det.

Og der er så mange ting der bare koster mere og mere ,fordi der bliver fjernet tilskud lagt gebyre på og strøget af lister,flere afgifter,og jeg kan blive ved.skoler og indstitutoner bliver dårliger.

Syntes måske sosialldemokraterne er for lidt med,hvor tingne sker.

Enteneller 09-01-2011 23:32

Jamen det er rigtigt Cleo. 200 kr. er f. eks. ingenting idag, alting stiger og de lover det bedste oppositionen, så skal man bare stå ved sit valg ? Selvom man ikke ved hvad det er, vi må lige få nogle fagkyndige på banen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og Cleo indtil da så kører vi bare videre, for man bliver sku aldrig klogere på vores land. Gør mand??

EE

c.l.e.o. 09-01-2011 23:38

Ja, jeg er i hver fald fave blind for tiden :confused:

calamityjane 09-01-2011 23:40

ja UNDSKYLD, normen er at jeg stemmer DF, men de har ikke gjort ret meget på det sociale område, så tænkte jeg at stemme rødt lige indtil at jeg hørte at de ikke ville sætte overførelsesindkomsterne op i forhold til lønningerne som det gøres nu! SÅ blev jeg vred,

NU tænker jeg.... det er et nyt parti FOKUS, det er en tidl. DF'er men han har en særlig slags hovedpine.. MEN 1) han mangler underskrifter 2) mangler sager (som vi evt. kunne hjælpe med??) jeg siger ikke at man skal men at det er en mulighed. men så er der ingen at de 2 store partier der får vores stemmer den dag valget kommer??

Huldra 10-01-2011 00:41

jo da, de vil sætte indkomsterne op.. bare kun som en 37 timers uge og ikke 38 timers uge som for dem i arbejde evt skal ende op på..


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:34.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension