K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   jeg fik ikke ftp (https://www.k10.dk/showthread.php?t=8732)

Marolle 28-05-2009 17:21

jeg fik ikke ftp
 
Så kom svaret idag, jeg fik ikke midl. ftp. Jeg får brev snarest med begrundelse og ankevejledning.
Mine sygedagpenge stopper, men det havde jeg fået at vide at de ville inden jeg søgte om ftp.
Men kommunen mener stadig jeg er syg, at jeg ikke kan komme ud og arbejde nu, men stadig skal jeg have kontanthjælp :(
det er uretfærdigt!

Ninja 28-05-2009 17:25

Det er jeg virkelig ked af at høre!!

Og nej, det synes ikke særlig retfærdigt, når nu du søgte midlertidig førtidspension - muligheden var jo oplagt i dit tilfælde.

Det bliver 'spændende' at høre begrundelsen for afslaget - og du har da tænkt dig at anke ikke?

Suk Marolle.

:kram::kram:

mimse 28-05-2009 17:36

Øv hvor er det bare ikke fair :mad:

Når de nu selv siger at du ikke kan arbejde pt. hvorfor FA.... kan de så ikke tilkende en midlertidig ftp??

Som Helene spørger så skal den ankes ikke??

:kram: mimse

buster 28-05-2009 17:40

ØV - det er bestemt ikke retfærdigt :mad:

Håber da du har overskuddet til at anke afgørelsen og som mange os har erfaret: hellere en gang for meget end en gang for lidt ;)

Op på hesten igen og KLAG :kram:

Tina Aalborg 28-05-2009 17:43

Hej Marolle
Det er jeg ked af at høre og da slet ikke fair!
Jeg ser også fremtil at høre med hvilken grund de har valgt at give dig afslag.
Jeg er netop i dag af min psykiater blevet anbefalet at søge midlertidig pension for at få ro til at blive rask jo utroligt man skal søge om det for at få ro til at blive rask tænker jeg....

Marolle 28-05-2009 17:47

jo self. anker jeg!
jeg har hjælp af fagforeningen, som gør det mest af arbejdet for mig (heldigvis) ellers tror jeg ikke jeg ville kunne det.
Bare utroligt at både fagforeningen, min advokat og min læge anbefaler midl. ftp, og jeg så ikke får det..hmmm.
Men går den så går den fra kommunens side. Men hvis de tror jeg giver op, så kan de godt tro om igen!
jeg er så træt af det her "velfærds" system, jeg har intet og tabe nu.

popcorn 28-05-2009 17:48

Rigtigt træls for dig - ønsker for dig at din sag går igennem ved anke.

Troede ikke at der var noget der hed midlertidig pension.
Må jeg spørge hvad du fejler.?

Marolle 28-05-2009 17:51

det er der for i sig heller ikke, men fagforeningen mente det var rimeligt at jeg skulle have en ftp som så skulle genvurderes efter et stykke tid.
Min sygdom kan ingen regne ud hvordan det kommer til at se ud og det kører kommunen på at jeg kan blive rask i morgen...nu er det bare sådan at jeg har været syg i 2½ år nu og der er ikke sket noget og kan stadig ikke arbejde :(

popiae 28-05-2009 23:29

Øv, hvor jeg føler med dig.
Bare ikke giv op. Godt du har fagforeningen.
Knuds Popiae

Ninja 28-05-2009 23:33

Undskyld Marolle, men hvad er det du fejler? (det behøver du naturligvis ikke at fortælle hvis du ikke vil)...
Tænkte mere i rentnig af om vi kunne grave noget frem omkring lignende sygdomme/lidelser, hvor der enten blev tilkendt førtidspension eller midlertidig....som så kunne bruges som en form for dokumentation.

:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:31.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension