K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Udbetaling af ydelser for Januar 2014? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=28870)

JytteHolm 25-12-2013 18:15

Udbetaling af ydelser for Januar 2014?
 
Hejsa...
Nogle der kan be-eller afkræfte rygte om at offentlige ydelser er til udbetaling d. 30/12 og ikke som jeg mener det er, d. 31/12? Det drejer sig om førtidspension og folkepension...

God jul

Jytte

gisne 25-12-2013 19:00

Har i e-boks lige før jul, modtaget udbetalingsbesked ift ledighedsydelse som er på kontoen 30/12. Mon ikke også det gælder andre ydelser

Tazoom 25-12-2013 19:07

D. 31 er ikke en bankdag, så ja det er d. 30/12

Ninja 26-12-2013 00:45

Min førtidspension bliver bogført d 27'ende December....min boligsikring d 2 Januar.

Men ellers ER d 30 jo sidste hverdag.

FedUp 26-12-2013 10:03

^Helene, hvor ved du det fra? Får du "lønseddel" eller sådan noget?

Jeg får nemlig ALDRIG papir, hverken rigtigt eller digitalt, på mine udbetalinger, de kommer bare... Det samme gælder boligsikring - nedmindre der er ændring, så kommer der noget på e-boks.

Pip 26-12-2013 10:25

Jeg oplever det samme som FedUp.. og ringede ind til udbetaling danmark, og der fik jeg at vide at der kun ville komme en årsopgørelse en gang om året..

Men jeg savner da et stykke papir/mail hver måned, så jeg føler at jeg kan følge lidt med i hvad der indbetales til atp, hvor meget skat jeg betaler osv..

Det er jo nærmest umuligt at finde ud af om der opstår fejl undervejs, når man skal gætte det hele ud fra en brutto-udbetaling.

Måske skal vi alle sammen begynde at ringe til udbetaling danmark og spørge til vores oplysninger hver måned, så de begynder at lave papir på det igen.

FedUp 26-12-2013 10:34

Citat:

Oprindeligt indsendt af Pip (Send 293182)
Jeg oplever det samme som FedUp.. og ringede ind til udbetaling danmark, og der fik jeg at vide at der kun ville komme en årsopgørelse en gang om året..

Men jeg savner da et stykke papir/mail hver måned, så jeg føler at jeg kan følge lidt med i hvad der indbetales til atp, hvor meget skat jeg betaler osv..

Det er jo nærmest umuligt at finde ud af om der opstår fejl undervejs, når man skal gætte det hele ud fra en brutto-udbetaling.

Måske skal vi alle sammen begynde at ringe til udbetaling danmark og spørge til vores oplysninger hver måned, så de begynder at lave papir på det igen.

Jeg fik skam heller ikke noget som helst inden det overgik til udbetaling DK?

Det er faktisk ret upraktisk når man skal dokumentere indtægt ved f.eks. lån og den slags.

handy 26-12-2013 11:03

Citat:

Oprindeligt indsendt af FedUp (Send 293183)
Jeg fik skam heller ikke noget som helst inden det overgik til udbetaling DK?

Det er faktisk ret upraktisk når man skal dokumentere indtægt ved f.eks. lån og den slags.

ja det virker tosset skulle her i november bruge min pensions meddelelse til at noget visa da jeg er bosat i Thailand og den ikke måtte være mere en 6 md gammel og fp for kun en gang om året medmindre der sker ændringer så måtte ringe til Danmark men der var ikke hjælp at hente kunne få en ny men kun den for Jan.....men heldigvis gik det i orden men lidt mindre fnidder....og det bliver så det samme til Nov igen godt nytår...:mad:

dinosaur 26-12-2013 11:15

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 293178)
Min førtidspension bliver bogført d 27'ende December....min boligsikring d 2 Januar.

Men ellers ER d 30 jo sidste hverdag.

Så er du den eneste, men måske har du en aftale med din kommune.

Alle førtidspensioner udbetales af Pension Danmark den sidste bankdag i måneden, altså mandag d. 30. Dec.:)

MTVRV1 26-12-2013 13:10

Citat:

Oprindeligt indsendt af Pip (Send 293182)
Jeg oplever det samme som FedUp.. og ringede ind til udbetaling danmark, og der fik jeg at vide at der kun ville komme en årsopgørelse en gang om året..

Men jeg savner da et stykke papir/mail hver måned, så jeg føler at jeg kan følge lidt med i hvad der indbetales til atp, hvor meget skat jeg betaler osv..

Det er jo nærmest umuligt at finde ud af om der opstår fejl undervejs, når man skal gætte det hele ud fra en brutto-udbetaling.

Måske skal vi alle sammen begynde at ringe til udbetaling danmark og spørge til vores oplysninger hver måned, så de begynder at lave papir på det igen.

hvornår skulle man så modtage en årsopgørelse
har aldrig modtaget noget endnu på e-boks eller post

du kan altid gå ind på Atp og se hvad der bliver indbetalt


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:39.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension