K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   erfaring til samtale (https://www.k10.dk/showthread.php?t=22554)

Pernile 18-04-2012 20:43

erfaring til samtale
 
hvad skal men tage på når men skal til samtale med sagsbehandler? Skal men være fin eller almindelig som men er til hverdag?
Jeg har oplevet når men tager en flot bluse med lidt farver på så tror men men har det godt og fejler ikke noget og ser frisk ud og ikke deprimeret:confused:

Vovse 18-04-2012 20:48

Hmmm. Min mormor havde en søster, som fik socialhjælp (det kaldte man det dengang), når hun skulle på kommunen, så tog hun sit mest usle tøj på, og fik hvad hun kom efter.

Jeg har altid haft almindeligt hverdagstøj på når jeg skulle til møde på kommunen, men selvfølgelig rent og pænt.

dobar 18-04-2012 20:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af Pernile (Send 219234)
hvad skal men tage på når men skal til samtale med sagsbehandler? Skal men være fin eller almindelig som men er til hverdag?
Jeg har oplevet når men tager en flot bluse med lidt farver på så tror men men har det godt og fejler ikke noget og ser frisk ud og ikke deprimeret:confused:

hej

jeg går til møde helt almindelig ligesom som er jeg til hverdag.tage lidt parfum på sig :)

vi syge mennesker kan også ser flot ud :):D

Bobbi 18-04-2012 20:57

Hej

Jeg vil tage alm. tøj på -
Men hvis jeg skal til jobsamtale tænker jeg meget over hvordan jeg repræsentere mig bedst muligt så tøjet passer til jobbet.

supersus 18-04-2012 20:58

Pænt tøj, så du fremstår velklædt, men ikke festtøj.

Det bliver jo beskrevet i ressourceprofil om du fremstår velklædt soigneret/ usoigneret, så nok ikke så smart hvis der står laset tøj.

Multe 18-04-2012 21:21

Vær dig selv(hele livet)... -ret ryggen og vær høflig!

Ps. Tøjet burde ikke have nogen betydning ;)


.

tm1978 18-04-2012 21:44

For det meste tror jeg faktisk at jeg har sort på... men det er nok pga. humøret ; )

c.l.e.o. 18-04-2012 23:22

Jeg tænker normalt ikke selv over det men engang stod der så i papirene fremtoning:Vel sorigneret og venlig.

Tænkte tak skebende hvad vil de skrive når jeg 80 og hjemmehjælpen er ud blevet.
Jeg blev dog rolig igen-jeg regner ikke med at blive 80 år jo :cool:

Jeg syntes at man altid skal vise sig fra sin bedste side,selv føler jeg mig temmelig slidt og gør hvad jeg kan for det ikke også skal kunne ses :rolleyes:

nilla 19-04-2012 08:40

Jeg tror at hvis man er ren og man tager tøj på som ikke gør at sagsbehandleren kommer til at fokusere på det, istedet for det du siger, så har man gjort det godt :)

FrkM 19-04-2012 09:50

Du skal bare klæde og opføre dig som du normalvis ville gøre.
En forudsætning for du kan modtage den støtte og hjælp du har brug for er, at du "bare" er dig - i modsat fald kan det jo ende med at du tilbydes noget som ikke hjælper dig videre.
Pøj pøj med samtalen ;)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:38.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension