K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   DEMONSTRATION mod nedskæringer mv.! (https://www.k10.dk/showthread.php?t=22964)

cl8 23-05-2012 09:47

DEMONSTRATION mod nedskæringer mv.!
 
Hey...
Jeg håber ikke dette betragtes som spam, men jeg vil lige gøre opmærksom på, at der d. 4. juni er en stor demonstration på Rådhuspladsen i KBH.

Demoen arrangeres af Folkets Parlament, som består en bla. medlemmer af facebookgruppen STOP Fleksjobreformen. Demoen er for os der er IMOD forskelsbehandling, nedskæriger og regeringens asociale politik.

www.folketsparlament.dk

På hjemmesiden kan i se hvad der sker og følge med når der kommer nyt. Arrangørerne arbejder hårdt på at få det sidste på plads, så de kan præsentere det endelige program. Desuden arbejdes der på fælles buskørsel fra forskellige steder i landet - du kan tilmelde dig på hjemmesiden også. Ellers kig ind på facebookgruppen Medborgerne, som er gruppen bag selve demoen.....

SPRED ENDELIG links, info mv. ALT hvad du orker............
TAK!

cl8 23-05-2012 09:48

DEMONSTRATION mod nedskæringer mv.!
 
Hey...
Jeg håber ikke dette betragtes som spam, men jeg vil lige gøre opmærksom på, at der d. 4. juni er en stor demonstration på Rådhuspladsen i KBH.

Demoen arrangeres af Folkets Parlament, som består en bla. medlemmer af facebookgruppen STOP Fleksjobreformen. Demoen er for os der er IMOD forskelsbehandling, nedskæriger og regeringens asociale politik.

www.folketsparlament.dk

På hjemmesiden kan i se hvad der sker og følge med når der kommer nyt. Arrangørerne arbejder hårdt på at få det sidste på plads, så de kan præsentere det endelige program. Desuden arbejdes der på fælles buskørsel fra forskellige steder i landet - du kan tilmelde dig på hjemmesiden også. Ellers kig ind på facebookgruppen Medborgerne, som er gruppen bag selve demoen.....

SPRED ENDELIG links, info mv. ALT hvad du orker............
TAK!

nensypigen 23-05-2012 09:51

jeg satser klart på at dukke op jeg har desuden lige skrevet det på min fb... håber der kommer mange den dag! ville være lidt fesent hvis vi står 30 mennesker:-)

mand 23-05-2012 09:52

HA HA

så kan det hvis ikke siges flere gange.....:)

ABC 23-05-2012 10:07

Citat:

Oprindeligt indsendt af cl8 (Send 224622)
Hey...
Jeg håber ikke dette betragtes som spam, men jeg vil lige gøre opmærksom på, at der d. 4. juni er en stor demonstration på Rådhuspladsen i KBH.

Jeg syntes det er lidt mærkeligt af demostrere foran Københavns Rådhus, når de lovgivende politikere sidder på Christiansborg.

Det svarer til at klage over at det stykke seje kød til bageren, man købte hos slagteren.

cl8 23-05-2012 10:46

Det har sine årsager, at demoen bliver på rådhuspladsen frem for ved Borgen. Dels er der en del gravearbejde den dag ved Borgen, som vil gøre det mere kompliceret at komme dertil.
Desuden er underlaget på Rådhuspladsen mere hensigtsmæssigt for gangbesværede - og så er der plads til flere. Vi satser stærkt på, at der kommer en del... Jo mere i herinde udbreder kendskabet til demoen, jo flere bliver vi jo :)

cl8 23-05-2012 10:47

Godt med et grin, men hvad griner du af??

Lunasdatter 23-05-2012 10:50

Citat:

Oprindeligt indsendt af cl8 (Send 224632)
Godt med et grin, men hvad griner du af??

Det er vist kun 5.-6. gang der bliver lavet en tråd med det emne :rolleyes: og du spammer K10!!!

Du har lavet 3-4 tråde om det samme emne.. det er bare ikke i orden .. det er spam

cl8 23-05-2012 10:52

Sorry.......... synes bare den er vigtig!! :)

MortenH 23-05-2012 11:13

Måske der hentydes til at brugerne på k10 skal have tingene forklaret 4 gange før budskabet forstås ? ;)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:31.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension