K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Skal vi stadig støtte op om blå? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=23496)

Abraxus 02-07-2012 20:26

Skal vi stadig støtte op om blå?
 
Folk skriger at de hellere vil stemme på blå og blå blok nyder at de har stemme flertal lige i øjeblikket og planlægger endnu flere besparelser. I den anden tråd blev jeg kaldt en løgner om de planer der lurer rundt omkring i Venstre og blå blok, og her er så en forsmag på mere af det:

Fra Lars Løkke Rasmussens Facebook:

"Venstre er efter sommeren klar til at følge op med en reform af både kontanthjælp og SU"

Aka, tage flere penge fra dem som har lidt.

Ninja 02-07-2012 22:28

UUF, håber da ikke du er blevet kaldt en løgner - for du har fuldstændig ret!!!

Helle har gjort det Løkke ikke har turde (eller kunne for DF) - men vent, nu har han fået blod på tanden!!!

DET KAN KUN BLIVE VÆÆRE

hansenheidi 02-07-2012 22:47

Citat:

Oprindeligt indsendt af helenekr (Send 232123)
UUF, håber da ikke du er blevet kaldt en løgner - for du har fuldstændig ret!!!

Helle har gjort det Løkke ikke har turde (eller kunne for DF) - men vent, nu har han fået blod på tanden!!!

DET KAN KUN BLIVE VÆÆRE

:eek: a så enig og hvor er det trist :o

supersus 02-07-2012 22:52

De reformer har været planlagt længe......Det bliver uhyggeligt.

Ninja 02-07-2012 22:54

Ja nemlig - og det er sgu Venstre der har haft det hele i støbeskeen!!

Abraxus 02-07-2012 23:22

Hvornår kommer reformerne for skattesnyd, sort arbejde, social dumping og multinationale selskaber der ikke betaler skat?

Ninja 02-07-2012 23:29

De er så småt begyndt - var der ikke et tiltag om, at de måtte have lov til at invaderer folks haver når de fik udført arbejde?? Hvis det tiltag stadig står ved magt, så er flere af ovennævnte tanker inkluderet.....

stribe 02-07-2012 23:37

jo de må studere hvad vi laver på grunden og i haven - skat...men dog ikke gå ind i huset...det er vanvittig i min verden...jeg har ikke noget at skjule - jeg synes bare det er grænseoverskridende

eller hvis vi ligger nyt tag på - må de komme ind og tjekke om det er sort....

stribe førtidspensionist

Ninja 02-07-2012 23:40

De kan vel se ude fra vejen om taget er sort:D:D

Ok, skidt værkstedeshumor.....:cool:

stribe 02-07-2012 23:50

vi ska ha nyt tag på stalden uge 28...og det er sort.:D..og jo der er en km til vejen..:vi bor jo ude hvor posten har madpakke med..:D:D

men jo ka de finde helt herud skat er de da velkomne. bare de gir dem til kende..her er vi kun vant til posten-. 1 gang dg..det er vores trafik på vejen

jeg tænker bare på det med kontrol..jeg er ikke modstander af det - men hvad blir det næste....at de skal se mit køkeskab..:rolleyes:

stribe førtidspensionist


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:52.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension