K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Praktiserende Læger i Fredericia (https://www.k10.dk/showthread.php?t=29881)

Mazino 22-04-2014 11:01

Praktiserende Læger i Fredericia
 
Hej

Jeg har lige et spørgsmål, er der nogen som ved om der er en Praktiserende Læge i Fredericia der har en GOD holding til Fibromyalgi ?

Håber i alle har haft en god påske.

Mvh Mazino

gisne 22-04-2014 11:34

Stig Gerdes
Danmarksgade 11 1.tv
7000 fredericia
75933380

I mod funktionelle lidelser
Med i www.klemt.dk


Deltager aktivt i pressen, møder m.v imod jobcenternes behandling af syge borgere

Læs bla. Artikel her: http://vafo.dk/article/20130719/ARTIKLER/130719520

Mazino 22-04-2014 12:08

Jeg var til det stor møde, det var super godt. Stig Gerdes er en super god læge, men jeg er bange for at når man så begynder hos ham og er blevet glad for ham går han af på pension.. Så står man der igen :-(.. Men tak :-)

Vovse 22-04-2014 16:17

Citat:

Oprindeligt indsendt af Mazino (Send 304872)
Jeg var til det stor møde, det var super godt. Stig Gerdes er en super god læge, men jeg er bange for at når man så begynder hos ham og er blevet glad for ham går han af på pension.. Så står man der igen :-(.. Men tak :-)

Hvis det er fordi du vil have en god læge p.g.a. en sag i kommunen, så synes jeg, at du skal vælge ham, hvis han altså har åbent for tilgang af patienter.

Fordi, at så er der da et håb om, at du lander på rette hylde inden han går på pension.:kram:

For nogle år siden gik min læge på pension og hans patienter blev automatisk overført til et par nye læger her i byen, medmindre man selv valgte en anden læge.
Jeg stod midt i min sag og forventede en snarlig afklaring, derfor valgte jeg en anden læge, som min mor havde og, som jeg tidligere har været hos når den anden havde ferie jeg var bevidst om, at han var lige så gammel som ham, der lige var gået på pension, men af hensyn til min sag i kommunen ville jeg gerne have en læge, som "jeg vidste hvor jeg havde".

Han stoppede sidste efterår, så jeg nu har fået ny læge igen, men jeg har på intet tidspunkt fortrudt, at jeg gjorde som jeg gjorde.

Når man kæmper med kommunen er det simpelthen guld værd, at have en god læge ved sin side.

malofa 23-04-2014 12:13

Kristian Egersgaard er også et rigtig godt bud. Han har desværre ofte lukket for tilgang af nye patienter

Bodrum 23-04-2014 13:38

Helt klart Stig Gerdes.

Jeg syntes ikke at du skal spekulere i, at han går på pension.
Hvis du vil have de rigtige læge udtalelser med din sygdom, så er det klart ham du skal gå til.

Vovse 23-04-2014 22:46

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bodrum (Send 304950)
Helt klart Stig Gerdes.

Jeg syntes ikke at du skal spekulere i, at han går på pension.
Hvis du vil have de rigtige læge udtalelser med din sygdom, så er det klart ham du skal gå til.

Også min mening.

Hvornår han går på pension må du tage som det kommer.:kram:

Nøgne tær 23-04-2014 23:00

Jeg ville kontakte ham og afklare om der er et match, eller spørge om han kan anbefale en praktiserende læge i området.

Men jeg ville nu tage et vist forbehold mod at have en læge der var for kendt... jeg tænker, hvad sker der den dag hvor der skal skrives en lang erklæring eller andet tidskrævende ?

Teletrold 24-04-2014 08:30

Hey der. Jeg har været "kunde" hos både Stig Gerdes (Ca 20 år) og Kristian Egersgaard. Ca 7 år)

Min personlige holdning,som jeg vist deler med ret mange i Fredericia,er at hvis du ikke er "rigtig syg",så er Stig Gerdes nok det helt rigtige valg.
Hvis der derimod er brug for en kompetent læge,så ville jeg helt sikkert vælge Kristian Egersgaard

/ steff

Mazino 24-04-2014 10:17

1000 tak for jeres hjælp, jeg må jo bestemme mig til det ene eller andet :-),har været i det samme lægehus i over 30 år men der er skifte så meget ud at jeg ikke føler mig godt til pas mere. Men tak for jeres hjælp.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:09.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension