K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Psykiater Arne mejlhede? (https://www.k10.dk/showthread.php?t=22366)

tullepigen 31-03-2012 16:32

Psykiater Arne mejlhede?
 
Nogen herinde som har været hos ham?
Jeg er blevet henvist til ham fordi han har en kort ventetid.
Jeg har så googlet lidt og hold da op nogle historier om ham så må indrømme at jeg overvejer og forlange en anden..!
Jeg var henvist til en anden men der var så lang ventetid at jeg ikke engang kunne komme på ventelisten! Og sådan er det vist generelt her i Århus)-: men er også ked af at jeg kan risikere og gå mindst 8-12 mdr inden jeg kan få behandling)-:

asti 31-03-2012 19:28

Psykiater
 
Hej jeg havde en i ålborg hun hed Helle Kring Hansen,hun plejer også at byde ind,hun var simpelhen så sød,og jeg kom hurtig til,nomalt kommer hun vist fra København,men har et lille kontor ca 8 min gang fra banegården,prøv at spørge dem om hende.Hvis man kan få en der er nem at snakke med så er køreturen da lige meget,du kan vel bare sige at du kun har hørt noget godt om hende.Du kan da kun få et nej,men det er jo heller ikke sikkert at du vil have en dårlig opfattelse af ham,vi er jo forskellige,men prøv da det andet,det ville jeg da prøve.

10 liv 01-04-2012 19:03

Arne Mejlhede
 
Hej TULLEPIGEN,
Har lige meldt mig til og dit indlæg er faktisk det første jeg ser og nu er det første gang i mit liv jeg laver et!
Objektivt set: Han er selv alvorligt syg!!!!
Tog ham helt tilbage i slut 90`erne. Troede han måtte være sat af bestallingen! Hans udtalelser til kommunen var heldigvis så helt ude i skoven at de ikke kunne tage dem alvorligt. Men, men, men hvad han sagde er jo ikke til at slette, så håber virkelig, at du har fulgt din sunde "mave" og søgt andet steds hen.

Vovse 01-04-2012 21:06

Hvis du ikke kan undgå ham, så tag en bisidder med og optag samtalen.:cool:

tullepigen 01-04-2012 21:39

Citat:

Oprindeligt indsendt af 10 liv (Send 217145)
Hej TULLEPIGEN,
Har lige meldt mig til og dit indlæg er faktisk det første jeg ser og nu er det første gang i mit liv jeg laver et!
Objektivt set: Han er selv alvorligt syg!!!!
Tog ham helt tilbage i slut 90`erne. Troede han måtte være sat af bestallingen! Hans udtalelser til kommunen var heldigvis så helt ude i skoven at de ikke kunne tage dem alvorligt. Men, men, men hvad han sagde er jo ikke til at slette, så håber virkelig, at du har fulgt din sunde "mave" og søgt andet steds hen.

Jeg har læst så mange sindsyge ting om den mand nu at ham skal jeg for alt i verden ikke op til!!!!
Så hellere vente på en her i Århus...
Jeg er virkelig chokkeret over de ting jeg har læst og forstår slet ikke den mand har tilladelse til og behandle folk..

asti 01-04-2012 22:16

Til Tullepigen
 
Tror du ikke at du må tage til en anden by,det var jeg jo.

tullepigen 01-04-2012 22:38

Citat:

Oprindeligt indsendt af asti (Send 217154)
Tror du ikke at du må tage til en anden by,det var jeg jo.

Jo og det vil jeg også gerne gøre hvis det bliver nødvendigt(-:
Jeg vil bare ikke op til ham...

nocturne 01-04-2012 22:46

han har godtnok fået sig et dårligt omdoemme.dk

man må næsten håbe det passer.

tullepigen 01-04-2012 23:07

Citat:

Oprindeligt indsendt af nocturne (Send 217159)
han har godtnok fået sig et dårligt omdoemme.dk

man må næsten håbe det passer.

Ja den er virkelig grim den udtalelse der er om ham derinde!!
Undre mig lidt over han ikke er blevet anmeldt..

Solskinsdag 29-11-2012 15:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af asti (Send 217022)
Hej jeg havde en i ålborg hun hed Helle Kring Hansen,hun plejer også at byde ind,hun var simpelhen så sød,og jeg kom hurtig til,nomalt kommer hun vist fra København,men har et lille kontor ca 8 min gang fra banegården,prøv at spørge dem om hende.Hvis man kan få en der er nem at snakke med så er køreturen da lige meget,du kan vel bare sige at du kun har hørt noget godt om hende.Du kan da kun få et nej,men det er jo heller ikke sikkert at du vil have en dårlig opfattelse af ham,vi er jo forskellige,men prøv da det andet,det ville jeg da prøve.

Jeg læste din anbefaling. da jeg også gerne vil finde en sød psykiater og prøvede at kontakte Helle Kring Hansen psykiater, da du skrev, at hun var så sød, men hun er i København og kommer åbenbart kun til Aalborg, når jobcentret beder hende om det, så hun kunne ikke tage mig i behandling. Det er ellers rart med en anbefaling, for det betyder meget.
Jeg ved ikke om der er nogen, som kan anbefale en anden sød psykiater, helst en kvinde.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension