K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2009, 01:17   #21
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Supercarla jeg er ikke på bomi endnu (de er gudjammerlig langsomme) men jeg skal ganske rigtig være tilknyttet bomi og også deres fysioterapeut hvis det på nogen måde er muligt at hun kan hjælp mig , jeg skal så være i ekstern praktik men også her vil de have at det skal være ved en fysioterapeut

Problemet er heller ikke fysioteraput mens jeg er i arbejdsprøvning men at jeg i følge lægerne ville kunne profitere af at gå fast til fysioteraput tre gange om ugen , måske så meget at jeg kan klare et fleksjob igen på yderlig nedsat tid ...

Min sygdom er dog ikke en af dem der giver ret til fri fysioteraput før i tiden kunne jeg så få det på recept men den mulighed er fjernet nu , så er der kun at betale selv miste yderlig arbejdsevne eller søge økonomisk hjælp på den ene eller anden måde til at betale for fysio, så det er jo ikke lige mens jeg er i arbejdsprøvning problemet er der

Men men hvem ved kan da være at de kan skaffe mig et fleksjob med alle skånehensyn , nedsat tid hos en fysioterapeut der kan give mig fysioterapi som personale gode , og ja ja kommunen bliver nok også ved med at stille taxa til rådighed he he

Da jeg hørte om alle de tiltag de ville lave for at få mig igennem arbejdsprøvningen kunne jeg ikke lade være med at grine og spørge om de lige kendte et sted med sådan et fleksjob, det fik dem til at grine selv og sige næææ det gjorde man vist ikke ...

Men men det kan kun tiden vise , nu skal jeg i gang med arbejds prøvning og se hvad det hele ender ud med , ingen kender jo dagen i morgen ....

Sorry ud af den tråd her med os
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Interview - hjælp os med at forbedre systemet madsringblom Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 03-04-2013 15:54
Ud af systemet Simmer Spørgsmål ang fleksjob 8 10-05-2012 10:49
STRESS i systemet, systemet giver STRESS Ricky M. Politik og Samfund 5 31-12-2011 00:36
Hjælp til gennemskulighed af systemet, er helt på bar bund. ping Alt det andet 2 24-05-2010 12:50
Hjælp!!! Hvad sker dog nu i systemet? forvired Dit og Dat 10 28-10-2009 00:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension