K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2012, 18:47   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Arbejdsmarkedspension

Nu har jeg jo læst både herinde og andre steder at når vi bliver godkendt til fleksjob, og dermed kan bevise vores erhvervsevne kan vi få udbetalt noget fra vores arbejdsmarkeds pension.

Nu spørger jeg så lige er det selve pensionen der udbetales ? hvilket i mine øjne lyder dumt for så er der jo ikke noget at hente når vi når alderen til at få pension.

Eller er det en form for forsikring der udbetales.

Jeg kan ikke huske hvilken pension jeg har men jeg tror at det måske er industrienspension, men helt sikker er jeg ikke, men mon ikke jeg hører noget derfra her omkring selvangivelsen, men det gør jeg måske ikke når der ikke har indbetalt i flere år.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 19:20   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du skal selv søge om det, så det er bare med at få ringet hvis du har nogen
den ene jeg har er fra et tidligere arbejde og de sendte selv en ansøgning, da de kunne se der ikke blive indbetalt pension mere.
de kan nemlig udløbe, hvis man ikke søger inden for et år efter man er sygemeldt
det stå dog i deres betingelser
får selv fra to forskellige forsikringer, men dem jeg har giver ikke noget ved fleks
kun hvis de vurdere pension
men har endnu ikke nogen pension fra kommunen, sjovt ikke

den ene løber til folkepenison og den anden resten af livet
er 37 år

Sidst redigeret af MTVRV1; 19-01-2012 kl. 19:25.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kontanthjælp/Arbejdsmarkedspension Mickei Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 19-07-2012 07:19
Supplerende Arbejdsmarkedspension Pingu Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 01-08-2011 15:42
supplerende arbejdsmarkedspension Karo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 17-06-2011 09:55
Førtidspension og arbejdsmarkedspension? Ozelot Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 21-11-2010 20:13
Arbejdsmarkedspension IVN Spørgsmål ang fleksjob 1 28-11-2006 15:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension