K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2014, 07:59   #1
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Klage over virksomhedspraktik

Hej herinde.
Jeg har brug for jeres hjælp, er der noget jeg muligvis har overset?

Jeg er "forrevalidend"
Har tidligere været på et REVA center i Juni 13'

LÆ 265 står der
Nedsat arbejdsevne, revalidering, nedsat arbejdstid, skånebehov ryggen m.m

"Mit navn"tænker selv Fleksjob (Min egen tanke til lægen) er også skrevet i LÆ 265.

Sagsbehandleren har vurderet:
Arbejdsevnen er nedsat, kommer ikke tilbage på ordinære betingelser



Nu er jeg henvist til "virksomhedspraktik", for at kunne "prøve" socialt arbejde i 13 uger.

I jobplanen, står der absolut intet om at det er virksomhedspraktik og i en arbejdsprøvning. Det eneste der står, er at jeg skal se hvad socialt arbejde er.

Samtidig har jeg klaget over, at man muntligt giver mig forhåbninger om at vi efterfølgende taler et fleksjob med en evt revalidering på nedsat tid.

Men at man skriftligt ikke skriver det samme.

Dette kan være med til at forhale min sag.
Da jeg også har en sygedagpengesag (venter svar fra AST), og jeg skal dokumentere hvad formålet er, hvis jeg får medhold fra Ankestyrelsen.


Jeg har klaget over at det ikke fremgår af jobplanen, hvad formålet reelt er.
Med henvisning til, at kommunen kan nægte at anse virksomhedspraktikken som en arbejdsprøvning, og derfor ikke kan bruges i min sag.




Er der noget jeg muligvis har overset??


Er kommunen i sin ret, til at sende en ud i en virksomhed, uden at tilkendegive at der er tale om en arbejdsprøvning i form af virksomhedspraktik?

Har jeg gjort det rigtige, ved at fortsætte virksomhedspraktikken på kommunens betingelser?




Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension