K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2009, 23:27   #1
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Hejsa

Hejsa
Jeg hedder Susanne, 54 år ( en ½gammel kone *S*) og er i flexjob, 1 okt har jeg haft mit job i 2 år.
Jeg er ansat i ISS, i en kantine hvor jeg servicere fabrikkens kaffeautomater og foodautomater.
Jeg har 4,5 time om dagen, 22,5 timer om ugen til fuld løn 37 timer, og jeg er rigtig glad for mit job.

For at vende tilbage til begyndelsen.

Jeg var i 7,5 år ansat ved Toms chokoladefabrik, jeg fik ødelagt højre arm, af ensidig bevægelser ( samlebånd ) Slidtage at muskel i underarmen.

Når armen bliver overanstrengt, ( tunge løft, gulvvask, og samme bevægelser over en længer periode) så hæver musklen op og trykker på nerven, så kan jeg ikke løfte min arm ret meget.
Har været i arb.prøvning Revafyn, hvor de ikke troede på mig, jeg var der et ½ år, hvor efter jeg smed alt på bordet og sagde at nu var det nok, nu ville jeg ikke mere, sagde røg tilbage til min sagsbehandler i komunnen, kom til samtale, da hun så hørte om min "Livshistorie" kunne hun godt forstå at min arm var ødelagt, så hun ville indstille mig til flexjob, jeg tror der gik 3-4 uger så var den bevilget, har så været på kursus AS 3, i 12 uger for at lære at skrive ansøgninger, men inden det sluttede, kom kommunen med et jobtil til mig og 4 andre, heldig vis blev det mig som løb af med sejren.

Det var lidt om mig og mit liv.

Susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 12:01   #2
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Hejsa
Jeg hedder Susanne, 54 år ( en ½gammel kone *S*) og er i flexjob, 1 okt har jeg haft mit job i 2 år.
Jeg er ansat i ISS, i en kantine hvor jeg servicere fabrikkens kaffeautomater og foodautomater.
Jeg har 4,5 time om dagen, 22,5 timer om ugen til fuld løn 37 timer, og jeg er rigtig glad for mit job.

For at vende tilbage til begyndelsen.

Jeg var i 7,5 år ansat ved Toms chokoladefabrik, jeg fik ødelagt højre arm, af ensidig bevægelser ( samlebånd ) Slidtage at muskel i underarmen.

Når armen bliver overanstrengt, ( tunge løft, gulvvask, og samme bevægelser over en længer periode) så hæver musklen op og trykker på nerven, så kan jeg ikke løfte min arm ret meget.
Har været i arb.prøvning Revafyn, hvor de ikke troede på mig, jeg var der et ½ år, hvor efter jeg smed alt på bordet og sagde at nu var det nok, nu ville jeg ikke mere, sagde røg tilbage til min sagsbehandler i komunnen, kom til samtale, da hun så hørte om min "Livshistorie" kunne hun godt forstå at min arm var ødelagt, så hun ville indstille mig til flexjob, jeg tror der gik 3-4 uger så var den bevilget, har så været på kursus AS 3, i 12 uger for at lære at skrive ansøgninger, men inden det sluttede, kom kommunen med et jobtil til mig og 4 andre, heldig vis blev det mig som løb af med sejren.

Det var lidt om mig og mit liv.

Susanne

Det er dejligt at høre historier fra sagsbehandlingssystemet, der går godt fra start til slut.

Jeg håber, du trives i dit nye job.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 20:49   #3
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Jo, jeg trives rigtig godt, det håber jeg selvfølgelig at jeg vil forsætte med trods krisen.
Susanne
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 20:56   #4
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Hej sushjer 1

Sikker en dejlig historie, meget optimistisk. Håber du bliver ved at trives godt på jobbet.

Mange hilsner
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2009, 20:59   #5
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Tak skal du have Forvired *S*
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hejsa KatrineB Alt det andet 4 06-03-2012 22:32
Hejsa. Claus-Aller Alt det andet 12 04-03-2011 08:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension