K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2015, 18:31   #1
Abdul
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2014
Indlæg: 383
Styrke: 11
Abdul er ny på vejen
Udviklingsmuligheder

Hvad er udviklingsmuligheder for noget? Hvad har det med at få fleksjob at gøre?
Abdul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2015, 18:45   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Tror det hjælper hvis du fortæller hvilken sammenhæng ordet er brugt i
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2015, 18:52   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis det er fordi du ikke har udviklings muligheder kan det være at du ikke kan blive rask nok til fleks.

fks. du vil gerne arbejde i mikro fleks men der skal være udviklings muligheder er der ikke det kan man lande på pension.

eller ens praktik bliver længere hvis der er mulig heder for udvikling
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2015, 19:01   #4
Abdul
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2014
Indlæg: 383
Styrke: 11
Abdul er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
hvis det er fordi du ikke har udviklings muligheder kan det være at du ikke kan blive rask nok til fleks.

fks. du vil gerne arbejde i mikro fleks men der skal være udviklings muligheder er der ikke det kan man lande på pension.

eller ens praktik bliver længere hvis der er mulig heder for udvikling
Tusind tak for et godt svar.
Efter halvanden måneders praktik, er konsulenter nogenlunde enige med en timetal-10 timer om ugen. De prøver at finde udviklingsmuligheder.
Betyder det , at man ikke kan få fleksjob hvis der ikke muligheder af at forøge effektive timer?
Abdul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2015, 19:16   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej det betyder de måske vil lave en længere praktik, eller de måske vil finde en anden praktik hvor der er mere arbejds evne, selv om der er skørt kan du måske arbejde 12 timer i et andet job
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2015, 19:31   #6
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abdul Se meddelelser
Betyder det , at man ikke kan få fleksjob hvis der ikke muligheder af at forøge effektive timer?
Man kan godt få fleksjob med 10 effektive timer om ugen
Så som jjsonn skriver, så vil de nok bare finde ud af hvor mange timer du maks kan klare. Det timetal de så kommer frem til, er det de bruger i vurderingen af om du skal bevilliges fleksjob
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-12-2015, 20:44   #7
Abdul
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2014
Indlæg: 383
Styrke: 11
Abdul er ny på vejen
En anden ting: Jeg er praktik i flygtninge integration afd hos kommune. Mine opgave at hjælpe de flygtninger med at tage kontakt med myndigheder, digital adgang også med basal viden. Jeg har nu tilbudt min arbejdsgiver ny opgaver som de overvejer. Det er sådan: Når flygtninger skal første gang have Nem Id, skal det hentes fra borgerservice fordi den ikke har pas. En tolk kører dem med til borgerservice for at hente nem id. Hver gang får kommune en regning på ca 2000 kr. Jeg har tilbudt dem at jeg har egen bil og kan godt køre med dem at hente nem id. Det er gratis. På den måde kan kommune spare 2/4000 kr hverdag. Er det nogen jeg skal snakke med jobcenter hvis integration afd acceptere min tilbud? Jeg ser god ansættelse mulighed hvis fleksjob er bevilget.
Abdul er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension