K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2010, 04:14   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Tja, og det er jo det samme vi ser på kommunen. Syge og handicappede, op i røven med dem, medmindre de kan skaffe noget refusion og nogle penge i kassen.

Og bliver du grebet i socialt bedrageri så er straffen værre end hvis du slår sagsbehandleren i hovedet med en hammer.

Ak ja. Men få nu ingen gode ideer....
sørgelig men desvære sandt desvære og desvære ikke rigtigt noget vi kan gøre andet end at prøve at råbe op og på alle politikker til at vågne op og nej det gælder ikke kun venstre social osv men alle
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 09:34   #12
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Men er....

....det ikke egentligt typisk. Et kapitalistisk samfund, som det vi har i øjeblikket, lægger som navnet jo siger, større værdi i penge, og mindre i menneskeliv.

Et humanitært samfund ville forhåbentligt gøre det modsatte. Men i Danmark i dag er du jo "jubelidiot", "naiv" og "rød" og hvad ved jeg, hvis du tror på og ønsker mere menneskelige værdier.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 10:52   #13
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
vanvidsbilisten der kørte bilen i mit start emne ankede dommen på stedet, med henvisning til en dom som landsretten omdømte 2 dage før dommen blev afsagt, og det kan gøre at han får sat sin straf endnu længer ned, endda så langt ned at han efterfølgene rent faktisk kan søge erstatning for uberettet frihedsberøvelse.

jeg snakkede med den lokale købmand der også er fortørnet over straffen, han fortalte at får år tilbage var han udsat for røveri hvor de fangede røveren og den mand fik 4 år

og det er derfor at idioter som ham burde kunne straffes hårder, og ja jeg ved godt at hårde straffe ikke hjælper på sådan nogen som ham, men så lænnge han er buret kan han jo ikke lave skade på uskyldige mennesker.

man burde kunne lave alle kørekort om så de var forsynet med en chip som så stikkes ind i en kortlæser som er monteret i bilen og først derefter vil bilen kunne starte, på den måde vil vi jo få flere spritbilister væk fra vejen, og hvis man så kombinere det med en alkolås så tror jeg at det vil få en del væk,

med hensyn til om at loven skulle laves om så at man ikke må eje en bil uden at eje et førebevis syntes jeg ikke om, for det vil faktisk straffe nogle uskyldige mennesker, som eks kan jeg tage mine børns oldemor hun havde en bil som var købt og betalt til at stå i garagen, hun havde ikke kørekort og kørte den af den grund ikke selv, men den stod som en bil børn og børnebørn kunne låne når de var på besøg og på den måde kunne hun så også selv komme rundt i den da jeg ved at en af hendes børn stort set hvergang hun besøgte hende kørte en tur med hende
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2010, 12:55   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og vi må heller ikke glemme de lave straffe de pædofile får!!!
Taksten for at smadre små børns liv taskseres som var det 2 bøder for at køre uden sikkerhedssele.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
rystet p.hamann Spørgsmål ang fleksjob 6 15-07-2011 23:54
jeg er rystet hvad sker der i dk sanne mor Alt det andet 4 21-12-2010 15:00
Aflysning af møde jeg er rystet supersus Dit og Dat 8 31-05-2009 16:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension