K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2011, 17:14   #1
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Flexjobber-og chefen fra *******

Jeg kom i sin tid i praktik et helt år (!), dvs jeg oppebar konthjælp, arbejdede 35 timer/ugen med 4 timers transport.

Så blev jeg ansat i flexjob, og selvom chefen ikke var værd at skrive hjem om (myytoman ), så kom han sjældent, og mine arbejdskammerater var flinke.

Men så gad/kunne de ikke mere, de indså vel- at de aldrig ville komme videre med den chef. Så BANG! var jeg ansvarlig leder og eneste ansatte i en til tider travl virksomhed. Uden uddannelse- eller løn svarende til ansvaret.
Nå, jeg gjorde det så godt, som jeg kunne (og mere til- jeg rides af perfektionismedjævlen), mange gange tog jeg arbejdet med hjem).
Det var også mig, der fik de sure kunders klager, på trods af skrevne beskeder, tog chefen, dem ikke. Så ringede de igen- endnu surere. Og jeg fik åndenød og stress for, jeg måtte ikke kompensere dem.

Så fik jeg hold i ryggen, og blev sygemeldt- og fyret efter 1 måned. Da jeg mødte op på kommunen (kunne dårligt gå- men med plan fra fys og læge), stod de 6 mand høj og gloede. Det kunne jeg ikke rigtig forstå (tilfældigvis var min mand med mig), og de fleste sivede i løbet af samtalen.

10 år senere fandt jeg via aktindsigt ud af, at min "søde" fhv chef, havde sagt alt mulig skidt om mig- til kommunen.

Han havde da glemt at fortælle, jeg skulle tage i mod kundeopkald hjemme, når jeg var syg. (Dette er ulovligt, men, det anede jeg intet om), og at jeg uden relevant uddannelse, da sagtens kunne passe hans firma.

I øvrigt gik vi fra at køre en stor ovn, der varmede meget -og brugte strøm. Så mente han, at jeg kunne sidde inde på kontoret bag lukkede døre- ja, jeg er hørehæmmet, så jeg kunne, da godt høre, der kom kunder i butikken så!

Han var virkelig en, alternativ arbejdsgiver. Den r. puler!
Gratis samvittighedsfuld arbejdskraft, skal da bare køres i sænk.
En af mine kolleger fik for højt blodtryk, det gjorde jeg også selv. af stress.

Mvh
Pinny
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Job-center-chefen Birkes-musen Alt det andet 9 14-11-2012 23:19
Pas på: chefen snager i din sygdom! buster Politik og Samfund 6 11-04-2010 15:43
Skal chefen lege læge? hla72 Politik og Samfund 0 12-03-2010 20:47
Chefen skal ikke underskrive feriebeviset Webmaster K10 Nyheder 0 25-02-2009 01:50
En "ærlig" sagsbehandlers slåskamp med chefen zuza Det er da strengt ! 0 05-02-2008 02:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension