K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2010, 15:42   #1
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
Pauser i flexjob

Nu kom jeg da rigtig meget i tvivl om hvad jeg egentligt har "ret til" af pauser som flexjobber.....Jeg arbejder 3 timer hver dag og i de 3 timer jeg er på mit job er der morgenkaffe hvor vi spiser i ca en halv time og frokost en halv time - jeg kommer altså på de "rigtige" tidspunkter på dagen men det betyder jo at jeg så ud af de 3 timer jeg er på job har en times "pause" fordi jeg jo også vil have det sociale samvær med dem på mit arbejde. Jeg sidder naturligvis ikke en fuld halv time hver gang men alligevel. Hvis det er en fast rutine på mit job, hvordan er jeg så stillet når jeg har så få timers arbejde?
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2010, 15:50   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det har du vil på skift som en del af dine skånebehov.
samt hvor mange timer du kan arbejde om dagen
ellers skal du søger for og få det
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2010, 16:33   #3
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
altså jeg har pauser efter behov som en del af skånebehov....og jeg får da også lavet det arbejde jeg skal på trods af de mange pauser men alligevel....
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2010, 17:05   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvis din arbejdsgiver ikke har noget imod og det så skrevet i din papir hvad du kan.
så er vil bare nyde det sociale samvær
noget jeg savner rigtig meget i min hverdag.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 07:22   #5
steven444
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-04 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
steven444 er ny på vejen
godt sagt MTVRV1
__________________
HP0-S27|642-661|642-426|156-215.70
steven444 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 09:37   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hypermobil Se meddelelser
Nu kom jeg da rigtig meget i tvivl om hvad jeg egentligt har "ret til" af pauser som flexjobber.....Jeg arbejder 3 timer hver dag og i de 3 timer jeg er på mit job er der morgenkaffe hvor vi spiser i ca en halv time og frokost en halv time - jeg kommer altså på de "rigtige" tidspunkter på dagen men det betyder jo at jeg så ud af de 3 timer jeg er på job har en times "pause" fordi jeg jo også vil have det sociale samvær med dem på mit arbejde. Jeg sidder naturligvis ikke en fuld halv time hver gang men alligevel. Hvis det er en fast rutine på mit job, hvordan er jeg så stillet når jeg har så få timers arbejde?
Havde slet ikke set den her , men kan også kun sige det var godt sagt det MTVR1 sagde i mit fleksjob var det nøjagtigt det samme, der valgte chefen bare at sige at flekser ikke kunne være med ved morgenbordet eller ved frokost og skal hilse og sige at det er ubehageligt , heldigvis var vi så tre flekser og vi fik skam lov til at spise frokost det var store sager , til-gengæld måtte vi ikke holde andre pauser samtidig
  Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 13:04   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
sidst jeg var i arbejdsprøvning,mødte jeg kl 12 og ved 12.30 tiden haldt de 30min pause,men der havde jeg ikk brug for en pause,jeg var velkommen til det ,men jeg valgte altså at gøre det når jeg havde brug for det ,jeg havde jo få timer og det skulle jo gerne give et billede af min arbejds evne,i den sidste ende....

Jeg havde også brug for at sidde når jeg sluttede dagen,det gjorde jeg på den nærmeste sidde plads, fra arbejds pladsen vilket ,var meget godt ,for de regner jo pauserne med nor de vuder arbejds tiden...

Og når så papirne sendes til eks. anden aktør,så står der ikk noget om pauser andet end man har brug for det .. altså timer plus pauser..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 12-04-2010 kl. 13:07.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 23:23   #8
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hypermobil Se meddelelser
altså jeg har pauser efter behov som en del af skånebehov....og jeg får da også lavet det arbejde jeg skal på trods af de mange pauser men alligevel....
Ja, når du får lavet det arbejde du skal, er det jo ok med en lang kaffepause, og hvis dit arbejde kræver lidt ekstra en dag, er det måske nok med en mindre kaffepause
Dejligt at høre du har en god og omsorgsfuld chef... -modsat Hejdiens tidligere chef
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ang pauser jyttels Alt det andet 3 16-08-2011 10:35
pauser i fleksjob??? vuffi Spørgsmål ang fleksjob 3 16-05-2010 17:07
Flexjob Pauser Daniel Spørgsmål ang fleksjob 9 15-05-2009 17:19
pauser i fleksjob vibeke69 Spørgsmål ang fleksjob 3 21-01-2009 20:24
pauser Pedersen 69 Spørgsmål ang fleksjob 6 30-04-2007 06:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension