K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2011, 00:07   #41
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du må selvsagt overveje spørgsmålene, evt gøre korte notater, men ellers er du i din fulde ret til at i gennemgår dette, og udfylder sammen.

Måske derigennem også sagsbehandler bliver opmærksom på, at det er ryg og ikke fødder, der er problemet!

Fasthold iøvrigt at få en job-plan hvor formålet fremgår, som du har efterspurgt?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2011, 22:08   #42
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser

...nå, men det er op på hesten igen, når du får samlet kræfter?
...håber kræfterne er ved at komme lidt tilbage igen :-)

(og spørgsmålstegnet i øverste sætning skulle ha' været et udråbstegn, naturligvis)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2011, 11:31   #43
LJensen
Ved at vænne sig til K10
 
LJensens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2011
Lokation: Venslev
Alder: 38
Indlæg: 21
Styrke: 14
LJensen er ny på vejen
Hej alle,
Nå, så fik jeg (den ventede) besked idag. Mit praktiksted, vil ikke fortsætte, fordi de ikke får det ud af mig som de burde. jeg har følt det i kortene i et stykke tid, men blev bekræftet idag. så det hedder til slutningen af august.

I morgen er det møde med SB og praktiksted. Så bliver det interessesandt at se hvad kommunen siger. JK'en bliver garanteret sur, fordi han langt om længe har måtte give mig den kontorstol jeg har råbt og skreget på fra starten af (den skulle komme i medio aug...)

nu er jeg rigtigt bange efter hånden, og jeg er nervøs for om jeg overhoved kan få kontant hjælp... Hvis vi mister mere indkomst, så skal vi af med vores hus og det er det sidste jeg ønsker.

en god ting er dog at jeg er kommet i gang med smerteklinik, og det går godt. jeg har kun været igennem de indledende samtaler, så nu venter jeg på at der kommer et program om hvad der skal ske.






øv oss... undskyld men nu er jeg lidt muggen...

jo jeg er ved at være kommet til kræfterne igen Carmen, men alt det her slider sku på sjælen...
__________________
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy. -Tom Waits
LJensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2011, 12:17   #44
Asaasa
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2011
Indlæg: 8
Styrke: 0
Asaasa er ny på vejen
Hej Lars!
Først velkommen til.

Sikke dog en historie.

Jeg undre mig over at der ikke er nogen der har taget sig under deres kærlige vinger.

Du skal da have lavet en ressourceprofil i den kommune du bor i.

Du skal simpelthen udredes af forskellige læger der har forstand på disse ting.
Med det du skriver mener jeg ikke at de har taget højde for det.
Det med at indtage smertestillende piller kommer bare til at svige til egen røv.

Det har jeg lige fået papir på.

De bedste hilsner
Anny
Asaasa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2011, 15:41   #45
anri
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: frederikssund
Indlæg: 12
Styrke: 15
anri er ny på vejen
Hej Lars
Hvor surt at du ikke kan fortsætte der men du vidste det jo næsten i forvejen. At jk blir sur er da kun hans problem men vi ved jo han blir det næsten uanset hvad.
Godt du er kommet igang med smerteklinikken og håber de finder ud af noget fornuftigt.

Bevar modet og humøret
Anri
anri er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2011, 09:51   #46
LJensen
Ved at vænne sig til K10
 
LJensens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2011
Lokation: Venslev
Alder: 38
Indlæg: 21
Styrke: 14
LJensen er ny på vejen
nå, nu nærmere sig sidste dag på kontoret. Det er på onsdag og jeg er ikke særligt begsetret for at skulle sidde her i 3 dage og lave røv og nøgler.

hov, mangler lige at fortælle om i sidste uge, hvor der var messe for håndværkere og enterapenøre i Slagelse. Der skulle planteskolen også ned og udstille, og der ville de absolut have mig med. Jeg spurgte ind til hvad det var for en messe og hvad de havde planlagt for mig. Jeg skulle ned og fortælle om et af deres produkter og det skulle være en rrriiiggttiiiggg god oplevelse, for den der messe var rigtig god og fin...

jeg sagde at jeg var bekymret om at være udenfor, hvis det var koldt og blæste, så ville jeg jo få meget mere ondt i ryggen end hvis jeg var på kontoret. Jeg sagde også at hvis jeg skulle der ned, så skulle jeg have en stol, jeg kunne hvile på. Til det svarrede de at 'jamen det skulle blive godt vejr og det var der ingen grund til at bekymre mig.'

Da jeg kom der ned første dag, fik jeg at vide den stand jeg skulle stå på, lå i den anden ende af pladsen og jeg måtte trave gennem mudder og sand og et tykt lag løs barkflis for at komme der op, så allerede inden jeg var kommet der op var jeg helt knust i ryggen, af at trave.
Da jeg så endelig kommer der op, ser jeg at det er en åben stand, uden tag eller afskærmning for vinden. der er heller ingen stol jeg kunne hvile på og da jeg spurgte efter den igen, sagde de at jeg kunne hvile på et af de borde-bænkesæt der stod i nærheden.

Første dag, stormede det en halv pelikan så min ryg var iskold hele tiden. Ingen hvile stol og ingen afløsning, før efter det var forsent. Jeg havde så ondt i ryggen at jeg græd på vej hjem i bilen. min chef's kommentar til det dagen efter var, 'nå det må ikke være sjovt...'

anden dag var det gråvejr med støvregn, men til gengæld havde de fundet en stol til mig. En café stol med 2 pinde i ryggen, som jeg selv kunne slæbe over pladsen.

Og tredie dag var jeg fuldstændig kvæstet, så efter en time ringede jeg efter en afløser. Men han kom ikke. jeg ventede og ventede, og efter 1 time og 50 minutter var han stadig ikke kommet, gik jeg! jeg snakkede med en jeg kender og han fortalte at han havde set min afløser gå rundt og kikke på maskiner...

jeg var gal og rasende og har intet tilovers overfor firmaet efter den behandling...

idag sidder jeg jacket op på piller og kaffe...

ps, den stol kommunen har bevilget er stadig ikke kommet...
__________________
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy. -Tom Waits
LJensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2011, 23:02   #47
LJensen
Ved at vænne sig til K10
 
LJensens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2011
Lokation: Venslev
Alder: 38
Indlæg: 21
Styrke: 14
LJensen er ny på vejen
Hej folkens,

nå, nu er det vist tid til at være lidt med herinde igen... jeg have lige lidt sure opstød jeg skulle af med, sidste gang jeg var herinde...

Jeg er i fuld gang med behandlingen på smertekliniken og skal begynde i varmtvands træning i næste uge.

Jeg føler bare ikke jeg kommer så langt med medicineringen... jeg har gennem længere tid været på gabapentin, supleret med Contalgin og Codein og paracetamol. Det har bare ikke haft den ønsket virkning, så næste trin er metadon... jeg er håbefuld men jeg er også splittet over at skulle have et præparat liggende som også bruges til behandling af misbrugerer. Der er stadig andre smertestillende vi kan prøve senere... Jeg kunne ikke lade vær med at spørge om der var forsøg med medicinalsk prøvebehandlinger med marijuanan i Danmark, men det fortalte han at de muligheder der var for det var alt for dyrt, i forhold til hvilken efekt det havde. Hvis jeg ville prøve, så skulle jeg selv købe det, for det var billigere end gennem lægerne...
Han er en meget god læge og det er rart at blive taget seriøst, både med smerter og dumme spørgsmål.

Jeg er meget spændt på hvad meldingen fra kommunen er. Jeg nærmer mig slutningen for mine sygedagpenge, og jeg har ikke hørt noget fra kommunen endnu og som tiden går bliver jeg mere og mere nervøs.

puha, jeg er træt og har ondt, så jeg slutter nu... jeg tror ikke det bliver en nat med meget søvn :-|
__________________
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy. -Tom Waits
LJensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søger K10 tråd Ragdoll Alt det andet 5 13-10-2010 17:28
ny tråd c.l.e.o. Hjælp til Forum Brug 1 21-04-2010 01:37
For at gøre en lang historie kort...eller lang... chico Din historie 5 12-02-2010 10:37
Forsvundet tråd Gittemor Dit og Dat 3 13-08-2008 08:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension