K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2010, 14:45   #1
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
For dem der måtte være interesseret, ligger her en aftale fra 2009 om: Socialt-lægeligt samarbejde indgået imellem Lægeforeningens Attestudvalg og KL

http://www.laeger.dk/portal/page/por...rb.%202009.pdf

Aftalen redegør overordnet for en række samarbejdspunkter og mere specifikt om en række forskellige standarderklæringer og kan som sådan være intressant, hvis man ønsker et overblik over samarbejdet imellem læger og den offentlige forvaltning (repræsenteret ved KL).


Note:
====

Jeg skal beklage, hvis jeg har valgt den forkerte forumkategori/tråd og hvis linket angivet nedenunder er broken ... i så fald kan det findes via Google ved at søge på fx:

"Socialt-lægeligt samarbejde" "Lægeforeningens Attestudvalg" KL 2009
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fakta om min vej til førtidspension med k10´s hjælp:-) Linuzmor Din historie 72 04-04-2012 11:16
Fakta om personlighedsforstyrrelser gunvor Den nyttige viden vi alle har 18 17-11-2011 12:21
Fup eller fakta? zuza Politik og Samfund 2 01-05-2010 23:33
Fakta om fleksjob - pjece til arbejdsgivere zuza Et godt link! 0 18-04-2009 02:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension