K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2012, 21:40   #11
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Jeg forstår heller ikke lige hvorfor du ikke bare tager en kopi af dit eget eks af den forsvundne speciallægeerklæring og sender den til komm
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2012, 23:19   #12
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pinny Se meddelelser
Da min kommune sendte mig til en psykiater for udredning, var jeg godt nok meget nervøs.
Psykiateren sendte mig et skema, bad en kort skriftlig beskrivelse af min barndom, og en måned efter havde kommunen hans vurdering. Måneden efter blev jeg indstillet til pension.

Denne psykiater mente, jeg havde en personlighedsforstyrrelse (atypisk), og at jeg var generelt trist og hurtigt blev træt. Først havde jeg meget svært ved at acceptere "dommen"- men det passer meget godt på mig. (Da jeg lige fik slået det lægelatinske efter på wikipedia- den engelske, den danske er dårlig) Han var i øvrigt et af de få mennesker, der var hurtigere mentalt end, jeg selv. Jeg har ikke mødt nogen hurtigere!

Det var sjovt!
Pinny, jeg kunne også godt tænke mig at kende navnet på din psykiater. Vi bor jo i samme område og jeg går nu hos en psykiater i Vejle.... men er da meget interesseret i hvem din "hurtigt-opfattende" psykiater er
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Samtykke erklæring jasch Alt det andet 3 27-04-2013 19:40
Erklæring om oplysningspligt Den smukke vej Alt det andet 10 19-09-2011 11:12
Speciellæge i psykiatri MissMurphey Alt det andet 2 29-09-2010 09:28
Antal speciellæge erklæringer .. nysgerrighed. S_Phoenix Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 03-08-2010 19:45
erklæring om oplysningspligt metsen Alt det andet 10 10-03-2008 20:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension