K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2010, 11:09   #31
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
håber alt det bedste for jer

-og husk:
"vi overgir os aldrig og vi tar ingen fanger!"

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 12:22   #32
DAM
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2010
Indlæg: 29
Styrke: 14
DAM er ny på vejen
Tusind tak skal I have. Dejligt at få støtte, for jeg bliver helt rundtosset af det her. Har aldrig oplevet noget lignende.
Tak for tippet mht aktindsigt.... det vil vi gøre.
DAM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 13:25   #33
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Jeg kan kun sige, jeg er dybt forarget over den sagsbehandler og kommune.. hvad f.. har de gang i.
Jeg håber så meget at du får skovlen under dem, så dit familiemedlem får ro.
jeg sender dig læssefulde krudt til kampen.
netop denne sag for mig til at være skrækslagen over min egen kommende kamp.. føj for den hvis de vil stjæle mine børn fra mig..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 21:11   #34
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Jeg syntes ærligt at det er en sag for medierne, det er lige sådan noget som virkeligt vil få ekstrabladet etc op af stolen, specielt med det fokus der er på det hele pt.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 13:09   #35
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Tusind Tusind tak fordi du tager kampen op for hende. Bare vi andre havde sådan en som dig. Kæmp videre.. Vi er med jer.
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 19:07   #36
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er da at sparke til folk der ligger ned det her,er det ikke en sag for børne og unge udvalget,og få alle de voksne der har med børnen at gøre ,til at råbe op.det er jo ikke barnes tav at flytte rundt på dem.hvis det ender i flex skulle man så andbringe børne uden for hjemmet en gang om året,ved arbejdsprøvninger.

Hvad har de tængt sig ,hvis det viser sig at folk får yderliger nedsat arbejds evne,på grund af en børne flok-hvad så.

Hvor vil det ende,måske er der nogle der bliver drænet af enagi af deres partner,måske skulle nogle prøve at lade sig skilde eller havd ?

Håber at i gør alt hvad i kan for at børnen ikke bliver kaste boldt .
Ellers må komunen da sætte ind med eks.hjælp til pasning og hjemme hjælp,så børnen kan blive hvor de høre til ....

Jeg håber der vil komme nogle mennesklige øjne på denne families sag.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 02-09-2010 kl. 19:10.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 08:45   #37
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Hvordan står det til med sagen... Tænker tit på jer...
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 17:25   #38
DAM
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2010
Indlæg: 29
Styrke: 14
DAM er ny på vejen
Tusind tak skal I have - og undskyld jeg har været så fraværende.
Kæmper med min egen sag. Jeg vil SÅ gerne i arbejdsprøvning. Er i opsagt stilling pga sygdom. Men tænk engang - jeg må ikke!!! Det er sgu lige den omvendte vej rundt! Og al balladen skyldes, jeg har en speciallægeerklæring, hvori der står, min erhvervsevne først kan endelig vurderes, når jeg har været i arbejdsprøvning. Ikke sådan formuleret, men sådan er den ment. Og jeg blev spurgt, hvornår jeg regnede med, en sådan arb prøvning kunne være overstået... det var i juni.... jeg svarede: Sidst på året. Derfor blev det anbefalet at få lavet en endelig vurdering i starten af det nye år. Og derfor må jeg ikke komme i arbejdsprøvning!!! Har tilkæmpet mig praktik - men synes det er grotesk.
Jeg vil gerne arbejde - men må ikke!!!
SYGT!
Og det har altså lige optaget mine tanker....
Mht XX, så er der ikke så meget nyt. Jeg har ringet til Beskæftigelsesankenævnet for at høre, hvor langt sagen er. Ringede igen sidste dag - men hun ville intet sige. Kun at vi skulle regne med 3 måneder, dvs endnu en måned. De medtager ikke den sidst nye erklæring - for den var ikke skrevet, da kommunen sendte sagen til dem. Den kom først en uge efter. Men hun ville da ikke udelukke, de skelede lidt til den.....
Jeg har så talt med en af dem med brede slips ved kommunen. Hvis der kommer afslag på anken, kan vi enten anke videre - eller vælge at genoptage en ny sag, så vi kan få den nye erklæring medtaget. Det er det sidste, jeg mener, vi i så fald skal gøre.
Han anbefalede og at be´ sagsbehandleren klargøre en ny sag - men det er jo hende, der har fastbrændt kartoffelmos i hovedet.
Så.... vi afventer.
Sagsbehandler snakker nu ikke om at fjerne børnene.... ikke lige nu i hvert fald.... men hun har haft kontakt med Familieafdelingen (XX har en søn med et handicap) og de tilbyder hjælp til at få struktureret deres hverdag. Eller evt bare for at snakke. Men XX nægter dem adgang til sit hjem. Det mener jeg ikke er klogt. XX siger, det ikke er den slags hjælp, de har brug for. Skal de have hjælp, skal det være til fx støvsugning. Ikke rådgivning.
Men jeg tror, det er vigtigt ikke at være for stejl. At vise, man gerne vil samarbejde inden for rimelighedens grænser. Nu kan sagsbehandleren jo skrive, XX og hendes mand nægter enhver form for samarbejde.
Jeg bliver nødt til at holde lidt lav profil for ikke at skabe splid. Desværre.
Men jeg holder fast i at hjælpe med pensionssagen.

Tak fordi I er så søde at spørge til, hvordan det går! Og undskyld det rodede svar. Har lige siddet og skrevet klage til min egen sagsbehandler vedr arbejdsprøvningen..... det kan jo gøre enhver lidt småtosset :-)
DAM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 17:29   #39
solskinspigen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-06 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
solskinspigen er ny på vejen
Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen. Nu har jeg lidt ressourcer og vil gerne følge op på denne tråd, da det er mig der er xx og bliver omtalt i denne sagJeg har skrevet mere uddybende i tråden: lang kamp...følge til ....nu er vi to i familien
solskinspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 19:06   #40
DAM
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2010
Indlæg: 29
Styrke: 14
DAM er ny på vejen
Dejligt du er med her i forum, XX. Det vidste jeg ikke:-) Så er der jo ingen grund til, vi er to, der skriver det samme:-) Held og lykke med det herinde. Der er rigtig mange søde og hjælpsomme mennesker.
DAM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Med familien på ferie i udlandet famenr1 Alt det andet 33 10-07-2012 09:26
lang kamp....... som følge til, så er vi TO i familien solskinspigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 18-01-2011 10:22
Familien svigter Cillenolle Accept fra vores omgivelser 10 02-03-2010 19:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension