K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2011, 20:59   #1
venstrehånd
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
venstrehånd er ny på vejen
flere skader på en gang

hej alle på k10 jeg skal prøve og gøre mig kort og forståeligt ..jeg har en 11år gammel ryg skade fra et færdselsuheld samt en arbejdsskade fra 2002 der har været sluttet og nu taget op igen samt en nyere arbejdsskade fra 2008 begge arbejdsskader er på hænderne har de sidste to år været on/off på dagpenge/arbejde og sygedagpenge.
spørgsmål er som følger kan kommune blive ved med aT BARE SE TIL AT MAN BLIR DÅRLIGER OG DÅRLIGER UDEN OG VIL GIVE NOGEN FORM FOR HÆJLP de gør kun en ting i min situation og det er at de har stoppet mine dagpenge sidste år og nu starter de igen med at jeg skal nok bbare finde et arbejde jeg kan klare....de skriver i deres afgørelser at de vurdere mig arbejdsdygtig på lige vilkår med alle andre mennesker selvom lægen har skrevet at der er ikke noget til hinder for arbejde /arbejdesprøvning såfremt der tages hensyn til mine fysikske skader...vis der er nogen der har lyst til at hjælpe lidt uddyber jeg selvfølgelig nærmere..har anket til beskæftigelsesankenævnet og de gav kommunen ret. hva skal jeg bare se til at de smider mig på porten hele tiden og jeg nu her så længe risikere og skal gå fra hus og hjem hvis man ikke kan få noget hjælp....hilsen den fortvivlede venstrehånd
venstrehånd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2011, 21:01   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Men er du blevet arbejdsprøvet...

Din erhvervsevne skal være væsentligt nedsat for at du kan komme i betragtning til fleks..

Og til det ubetydelige hvis du skal have pension...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2011, 00:24   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Venstrehånd

Du skrier flg.:
Citat:
har anket til beskæftigelsesankenævnet og de gav kommunen ret.
Har du anket videre til Ankestyrelsen over denne afgørelse? Normalt er der en frist på 4 uger fra dato for BAN's afgørelse.

Det kan som du selv skriver være relevant med fl. oplysninger for at vi herinde kan hjælpe dig med råd.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2011, 23:01   #4
venstrehånd
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
venstrehånd er ny på vejen
nej jeg har ikke været tilbudt arbejdsprøvning da de mente at det var bare komme ud og komme igang....hva angår anke beskæftigelsesankenævnets afgørelse fik jeg at vide den ikke ku ankes længere op end der så den vej er lukket .. Min fagforening (nnf) gode mand der kører skadesager har fuldt den rimellig tæt og ser ud til at gøre det han kan ...kan fortælle at den ene hånd er gammel seneskedehindebetændelse opereret i 2004 og det er bare blevet være og være og lægerne sagde alle indtil i år før sommer at der var ikke noget at gøre for den ,, men en læge sendte mig videre og den blev ct scannt for 1gang i disse alle år og der fandt de at jeg mangler brusk i mit håndled samt at det blir ædt op af betændelse så det har de lige lavet in kikkert oprettion på for nylig og det ser ikke ud til at det vil hjælpe en mulig løsning ku være at lave en fastlåsning af mit håndled så jeg hverken kan bøje ellerknække op og ned og til siden men kun rotere det kalder jeg da en væsentilig ændring i fysikken.. en anden ting ku være at skære en nerve over i håndled men så kan jeg risikere stærke smerter iform af en såkaldt smerte boppel eller fantomsmerter ved ikke om det er helt det samme...det varsånt lidt mere til info
venstrehånd er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flere søger om handicapbil, men samtidig får flere afslag Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-07-2011 12:00
Forkert jobprofil(resourceprofil) skader jobmuligheder buster Politik og Samfund 8 25-07-2010 14:36
Erhvervsevnetabserstatning psykiske skader Psychocowboy Alt det andet 7 20-01-2010 13:28
Flest klager ved skader i bevægeapparatet Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 19-12-2008 23:20
Uvished om fremtid giver psykiske skader zuza Politik og Samfund 7 23-01-2008 17:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension