K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-12-2007, 19:34   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
arbejder du i butik.

hejsa nu har jeg et super godt flex job nede i føtex så ville da bare høre om der er andre her inde som osse arbejder i butik er nemmerlig lidt nysgerrig he he.knuzz
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 20:45   #2
Vibeke Eg
På vej til at lære K10
 
Vibeke Egs avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Lokation: Frederikshavn
Indlæg: 4
Styrke: 0
Vibeke Eg er ny på vejen
Hejsa, Jeg er lige blevet færdig i jobprøvning, som var i en dyrehandel, der håber jeg at kunne blive, skal have møde med kommunen den 2 jan 2008. Såeeee det blir spændende, jeg har ingen erfaring med flexjob. Tar lige en kik her på forum hver dag, for at se om der er noget der kan bruges.
Vibeke Eg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 22:11   #3
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Lyder spændende så må vi da håbe hvar.
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-12-2007, 14:03   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Katrinski hvor mange timer arbejder du om dagen og hvordan får de dine timer til at gå op i en større enhed ?

Jeg spørger fordi jeg selv var i praktik i aldi med henblik på ansættelse, men da det kom til stykket viste det sig at det de ville have af mig var 20 timer om ugen , fordelt på to dage med 10 timer hver dag ...

Og da selve arbejdet var så hårdt at jeg maks ville kunne være der 2 timer om dagen så glippede det , kunne ellers smadder godt lide at være der og som afdelingschefen sagde....

Alle burde have en flekser et par timer om dagen, de skal være udenom nomineringen, og skal arbejde som jeg gjorde i arbejdsprøvningen , der kom jeg om morgen , og gjorde klar pappede af , gik til hånde tog kassen i de tidlige timer osv og på den måde blev der frigivet tid til de to andre som var på arbejdet og vi kunne på den måde få en meget bedre og roligere start på dagen og det smittede af på resten af dagen, men nu køre Aldi jo en politik med to på arbejdet , det vil sige at en flekser skal gå ind i en normal normering jeg har feks et skånehensyn der hedder ingen tunge løft ...

Så stakkels den der skulle være på arbejdet med mig , de måtte tage hele slæbet det kan man ikke lide så man prøver alligevel og det straffer sig så resten af tiden når man er kommet hjem


Men at arbejde i butik det ville jeg ikke have noget som helst i mod, man skal bare i butikken vide at det er en flekser og ikke en 100 % arbejdskraft man får

er godt at du er glad for dit arbejde
  Besvar med citat
Gammel 27-12-2007, 17:46   #5
rasmine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2006
Indlæg: 10
Styrke: 19
rasmine er ny på vejen
RE arbejder du i butik

Hej Katrinski

Har også fleksjob i butik, faktisk en "konkurrent" til Føtex

Har fleksjob i Kvickly 20 timer ugentligt fordelt på 4 timer mandag til fredag, dvs. jeg er der fra 9-13.30 (har en halv times frokost)

Jeg er meget glad for jobbet og har søde og rare kolleger og chefer

Godt nytår
rasmine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2008, 22:51   #6
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Hej Hejdien jeg har 25 timer om ugen fra 8 til 13, ja kan jeg da godt se stakkels den der skulle være på arbejde med dig, her nede i vores lokale Aldi er der osse kun 2 på arbejde af gangen godtnok ikke meget,nede i føtex er der taget godt med hensyn til mig jeg siger bare til så er der ingen tunge løft den dag osv de er meget flexible,jeg passer flaskeindleveringen og hjælper i butikken sååh. mvh Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
fysioterapeut der arbejder med nåle nielsen69 Alt det andet 12 24-05-2012 22:01
Jer der har eller arbejder på plejehjem. KatrineB Dit og Dat 17 22-04-2012 20:31
Butik har 8 aktiverede som personale ekseleven Politik og Samfund 17 11-05-2011 11:59
Jobcenter skyld i at butik fyrer ansatte på fleksjob Stella Er det overhovdet til at få fleksjob? 2 27-03-2009 12:28
Håndværkere arbejder som socialrådgivere Stella Politik og Samfund 5 12-02-2008 15:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension