K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2013, 18:43   #1
olsenselv
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
olsenselv er ny på vejen
Arbejds prøve/ parktik.

Hej er ny her inde,

vil lige spørger om hjælpemidler til ens job, hvis de vil bevilge kig et fleksjob efter arbejdsprøver mm. arbejder som tekniker og står og sider meget derfor spurgte jeg min sagsbehandler om evt. et hæve/sænkebord samt en god stol med armlæn . til modet i dag oplyste han mig følgende.- oplyser, at et hæve- / sænkebord hører ind under arbejdsmiljøloven, og er derved arbejdsgivers forpligtigelse. ???? hvis jeg skal tvinge min arbejdsgiver til at købe det hjem tror jeg kan se mig efter et andet job..

er der nogle som evt. kender svaret Takker Mange gange.

MVH
Olsenselv
olsenselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2013, 19:03   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
desværre er det rigtig at et hæve sinke bord er alm, så de fleste bare har det.

Men hvis det er et krav fra arbejdsgiveren for at ansætte dig, så er der en mulighed.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2013, 19:09   #3
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af olsenselv Se meddelelser
Hej er ny her inde,