K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-12-2010, 00:59   #11
Noget
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Indlæg: 16
Styrke: 14
Noget er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
I forslaget fortæller de, at f.eks. de nuværende førtidspensionister kan få mulighed for at arbejde igen. Det ses jo allerede i dag.

Men hvis du læser på side 17 i den her, så læg mærke til, at der står "Hvis de SELV ØNSKER det".... Ergo kommunen vil på ingen måde tvinge en meget syg i arbejde igen... Det her er blot et TILBUD; som førtidspensionister kan tage, hvis de har lyst...

http://www.bm.dk/Aktuelt/Nyheder/Pre..._Flex_web.ashx

Det er også tidligere frem herinde i lignende tråde, at det er mere, hvis man selv ønsker at komme tilbage til arbejdsmarkedet på en eller anden måde, netop fordi nogen får det bedre igen efter flere år - f.eks. der er kommet nye behandlinger, som gør, at helbredet er blevet bedre. Selvfølgelig ville det ikke gælde for alle.

Så ingen grund til at gå i panik eller være nervøse... Så sig gerne til din mand, at når han HAR fået førtidspension, så ingen grund til at være nervøs.. Han må nyde tiden og ikke gå og være nervøs for, at man vil fratage ham pensionen.
Mange, mange tak!! Dét var noget jeg kunne bruge
Har jo også hele tiden været af den overbevisning, men det er sørme rart at få noget på skrift. Man kan nemt gå og blive lidt parnoid når først man har oplevet systemet fra den side : (
Noget er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 01:08   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
maja-bell: Tja jeg ved ikke, om den kan bestilles. Den ligger på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Noget: Kan godt forstå, du lige havde brug for noget, som kunne bekræfte et eller andet. Så kan I begge slappe lidt mere af... Kun glad for at kunne hjælpe.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 12:36   #13
Noget
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Indlæg: 16
Styrke: 14
Noget er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
det var da en fremragende folder du der havde fundet.. meget interessant.. kan den bestilles for jeg syntes den er det bøvlet at læse over skærmen da den springer en del.. fra det ene side tal og til det næste..
Ellers kan du jo printe den ud på bibloteket eller sådan noget : - )
Noget er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 12:55   #14
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
maja-bell: Tja jeg ved ikke, om den kan bestilles. Den ligger på beskæftigelsesministeriets hjemmeside.

Noget: Kan godt forstå, du lige havde brug for noget, som kunne bekræfte et eller andet. Så kan I begge slappe lidt mere af... Kun glad for at kunne hjælpe.
jeg er en klovn til at søge.. så kan simpelt hen ikke finde det område hvor du har fundet det.. kan du eventuelt sætte et link ind hvor man kan trykke sig ind på folderen.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-12-2010, 13:20   #15
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
jeg er en klovn til at søge.. så kan simpelt hen ikke finde det område hvor du har fundet det.. kan du eventuelt sætte et link ind hvor man kan trykke sig ind på folderen.
Prøv at skrive 16 oppe i venstre side (og så tryk Enter og siden kommer frem), hvor sidetallet vises.

Det er i selve folderen, som hedder side 17... Kan godt se, det kan forvirre lidt.

Men side 16 hvis man skriver i feltet oppe i venstre side eller bladrer frem med pilene (pil ned). Og så er det overskriften: Førtidspensionister skal have bedre mulighed for at få arbejde.

Håber det hjælper lidt.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommet i tvivl igen igen Rescurseprofil:) Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 25-11-2011 22:31
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
systemet svigter de svage igen og igen Ole-Oliver Dit og Dat 6 20-08-2009 22:31
Odense igen, igen... de kan ikke læse zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 2 20-03-2008 18:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension