K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-07-2008, 15:55   #31
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Købhav1 jeg kan kun give curls ret, som vi også har skrevet herinde mange gange , så er folk der finder herind ofte mennesker som har prøvet den hårde tur igennem systemet , folk der bare er røget gnidningsfrit igennem har ikke det store behov for at tale om det med andre ligesindet som dem der kæmper en kamp...

Så derfor må du ikke lade K10 være dem der repræsentere de syge borger i Danmark , men mere som noget som sådan er Danmark også ...

Jeg syntes at det lyder rigtig godt at du skal på smertecenter og snakke med en socialrådgiver , det er jo netop en socialrådgiver der arbejder et sted hvor de har forstand på de ting du har været igennem , og som mange gange derfor også vil være meget mere lydhør over for hvad det er du fortæller omkring din situation ...

Vær dig selv og vær 110% ærlig har du svært ved at få det forklaret så skriv evt trådens adresse her ned , så kan vedkommen læse det du har skrevet her og hvad det er din frygt går på ...

Denne socialrådgiver vil også være den der kan se mulighederne , skal du evt deltidssygemeldes med henblik på fleksjob, eller skal du sygemeldes og igang med en ansøgnign om feks førtidspension, eller skal du sygemeldes med henblik på en fleksvisitation...

Vi er flere herinde der har prøvet socialrådgivere på smertecentere og på hospitaler og jeg for min del ved, at den slags socialrådgivere er ikke af samme støbning som dem mange af os møder på kommunerne ..

begge er ansat for at vejlede dig og hjælpe dig igennem systemet bedst muligt men på smertecenter skal de ikke stå til ansvar over for en evt ledelse der skal spare penge

så derfor se ikke så sort på det....

Men glæd dig til at der forhåbentligt snart sker noget

Og så lige til sidst og det er nok det vi alle skal huske , uanset hvor mange dårlige historier der er herinde så er der også ude i kommunerne søde flinke og rare socialrådgiver der gør deres arbejde efter bedste evne ...

Lige så mange der er af os der har vores problemer med kommunerne lige så mange er der andre syge borger som ikke har et problem i verden men får en god ordentlig og fair behandling i deres kommuner, det er desværre bare ikke dem der føler sig kaldet til at komme her og skrive ...

Derfor bliver man også altid så glad når der er en bruger her på siden der oplever en god behandling og skriver om den...

Så Købehnhav1 lad ikke K10 og dens historie skræmme dig, det er ikke det vi er her for vi er her for at bakke op om dig og hjælpe dig med det vi nu kan ud fra vores egne erfaringer

Og det er faktisk lykkedes for mange af vores bruger at komme igennem på den anden side og få det fleksjob eller den førtidspension de så brændene havde brug for og som de ønskede sig ....


MVH

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 31-07-2008, 07:51   #32
københav1
Ved at vænne sig til K10
 
københav1s avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-06 2008
Indlæg: 12
Styrke: 16
københav1 er ny på vejen
Hej Curls og Hejdien
tak for jeres svar, jeg har fået det lidt ro i hjerte og kroppen efter jeg har læst jeres svar. Jeg prøver til samtaler med socialrådgiver forklar, hvordan jeg har haft det de sidste 5 år, og håber på komme noget godt ting, der kan give mig ro i livet efter lang tids kamp mod smerter og depration.
københav1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension