K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2009, 23:15   #1
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
hvornår får de en ende

jeg er ny her så her er min historie

jeg er en gift mand på 37, med 2 dejlige unger

min historie starter tilbage i 1994 hvor jeg falder ned fra et tag og brækker 3 lændevirvel, jeg får mig genoptrænet så jeg kommer tilbage på arbejdsmarkedet selvom at de var begyndt at snakke om pension ( det var jo dengang de delte pensioner ud bare man havde en øm storetå)

i 1996 kommer jeg igang med at tage en uddannelse indenfor lager og transport som jeg er færdig med i 1998.

efter endt læretid finder jeg en job hvor jeg først starter på lagret og sener overgår til chauffør funktion og det job har jeg indtil 2008 med et par sygeperiode dels p.g.a en opration i højer ankel hvor jeg fik fjernet noget brusk og en overbelastet skulder som sener blev taksert til at der var 8 % men.

men i jan 2008 går det så pludselig stærkt, jeg får ondt i højer fod/ankel jeg må sygemelde mig, efter flere undersøgelser finder de ud af at jeg igen har dannet brusk samme sted hvor jeg sidst fik fjernet det.

så der skal endnu en opration til og fint nok tænker jeg det hjalp jo sidst og allerede i april mdr. fik jeg tid på horsens sygehus, men men så nemt skulle det ikke gå, der kom jo den der strejke så jeg måtte vente til den var over, og da den var over var jeg jo røget bagi køen da det jo ikke var livstruene så det blev først i sept. at jeg kom til, og i ventetiden fik jeg min opsigelse (forstålig nok, de havde jo en bil der helst skulle køre) og da jeg nu var ledig mente min sagsbehandler at jeg jo ligeså kunne komme i arbejdsprøvning som sagt så gjort, jeg møder op det holder i ca 3 uger for p.g.a min dårlige gang er jeg begyndt at få mange smerter i ryggen, dagen nærmer sig i sept hvor jeg skulle operers i foden, men men så får jeg et brev om at den er udskudt i ca 14 dage, fedt tænker jeg bare, i mellem tiden har jeg fået en tid på odder sygehus hvor der skal tages røngtenbillede af min ryg, og i.flg dem er der ikke noget unormal ved den man kan se hvor jeg har haft bruddet i 1994 og der er da et par virvler der er kileformet, så tænker jeg hvad er det så der gøre så forbande ondt, jeg bliver nu henvist til en speciallæge (han virkede nu mest som en der bare ventede på at komme på pension) han henviser mig til en scanning i middelfart( da det var der der var kortest ventetid) jeg får en tid en uge efter og drønner derned, og da jeg så kommer tilbage til speciallægen siger han at der ikke er noget at se fint nok tænker jeg for der var mistanke om en diskos, og det var der jo heldigvis ikke trode jeg, jeg bliver henvist til endnu en fys (jeg glemte tidliger at nævne at jeg imellem forskellige lægebesøg har rendt til div. fyser) det går faktisk godt der er forbedringer motorisk men ikke på smerterne



jeg kommer på sener og skiver vider ryggen kunne ikke klare mere
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal det hele ende med? Gardener Politik og Samfund 12 01-06-2012 11:34
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
bange for at ende uden indkomst Taz Hvordan forløb det da du søgte fleks? 4 10-11-2011 09:42
Skruen uden ende MissSwitchie At søge førtidspension 3 18-05-2011 22:37
Jeg er bliver kørt over ende af en sociallæge. lola44 Alt det andet 31 03-11-2010 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension