K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2008, 22:07   #21
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
--------------------------------------------------------------------------------

dette brev er send til ombudsmanden
att, Ombudsmand, professor, dr. jur. Hans Gammeltoft-Hansen
folketinget

JEG HÅBER DER ER NOGEN DER TAGER DISSE INDLÆG ALVORLIGT I DENNE REGERING

jeg er en ung mand på 30
jeg har været hjertesyg siden jeg var 8 år
jeg har pacemaker nummer 8 på nuværende tidspunkt
den skal skiftes om 3 år hvis den holder tiden ud

stort set siden fra jeg var 18 år har jeg været på kontanthjælp.
jeg var ude for en alvorlig arbejds ulykke den 20 april 1999 i aalborg da jeg var under uddannelse inden for transport og logastik, jeg brækkede 5 torn tappe / nakke /hals hvirvler jeg har siden den dag haft kronisk hovdepine og nakke og ryg smerter dagligt, og lyd og lys overfølsomhed og jeg må ikke løfte noget tungt eller påtage mig fysikske belastende opgaver.
jeg har været i gennem 3 arbejdsprøvninger siden 1999 uden resultat,

min gamle kommune i glamsbjerg mente jeg skulle have pension eller flexjob og dette ville blive nemmere i odense kommune men ingen ting er der kommet ud af dette.
jeg har været hele turen i gennem med ringe ryg center og fysioterpi og div læge undersøgelser og deres konklotion det bliver ikke bedre jeg har længe været plaseret i match gruppe 4 og sidste år kom jeg i gruppe 5
og det er den gruppe for mennesker der betegnes for totalt uarbejds dygtige,

jeg har i det sidste halve år været tilknyttet reva aktiv i odense og de har en special læge som har kigget i min sagsmappe og han mener jeg skal søge mig et alm arbejde, jeg har aldrig snakket med manden.

jeg er pt i praktik / arbejds prøvning på fyens stiftidende og de vil gerne have mig i flexjob men odense kommune holder på jeg skal ud i endnu en arbejds prøvning et andet sted og det mener jeg er for sindsygt når der nu er noget jeg er god til og glad for så hvorfor ikke bare give mig dette flexjob da odense kommune ellers forbliver 100% forsørgende over for mig
og jeg har fået tilraget mig en deprision som jeg kæmper med ved siden af alt det andet her,

med venlig hilsen ole oliver
XXXXXXXX odense
email [email protected]

p/s du må gerne sende dette brev rundt eller evt sende mig en liste med folketingets email adresser så jeg også kan sende dem et brev
pp/s jeg opgiver aldrig kampen mod systemet for jeg ved jeg har rette ftil enten et flexjob eller pension og mit største ønske er at blive selv forsørgende.

han har endnu ikke svaret på dette brev øv øv

_______________________________

Tekst indsat af Web

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2008, 22:16   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Oliver30 bare du ikke giver op, desværre er der ikke nogen på den side af bordet som du prøver at råbe op som plejer at være hurtige til at reagere om nogensinde ...

men efter et stykke tid kan du da evt prøve med et rykker brev
  Besvar med citat
Gammel 31-03-2008, 15:30   #23
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
systemet svigter
jeg har dags dato været til en afsluttende samtale med en psykolog som lavede min resurce profil. har godt nok et par af dem liggende i systemet. men i følge reva så vejer hendes ord meget tungt på vægt-skålen denne gang.
hendes konklusion var.
at jeg arbejder bedst alene ( rigtigt )
at jeg ikke er særlig scoial anlagt ( rigtigt)
at jeg har gode eneskaber i at bruge hænderne og en god hukommelse ( rigtigt)
at jeg ikke ville egne mig til at tage en uddannelse da jeg ikke er stærk boglig (rigtig)
at jeg ikke bør arbejde med mennesker da jeg har et temprament som vilde løver (rigtig)
og pga mit helberd så er der en del begransninger (rigtigt)
og jeg er ikke positivt indstillet over for kommuner og div instanser (rigtigt)
er deprasiv og en smule angst (rigtigt)
hun mente det bedste for mig var et flex job
da det ville være det bedste og mest gavnlige for mig på trods af div skavanker..

endelig var der en der kunne og ville snakke og ikke mindst se sagen fra min side/ situation.
derefter snakkede jeg med min job konsulent og kontakt-person fra
reva aktiv i odense.

min sagsbehandler og reva mente for under 2 uger siden at jeg skulle ud i en anden arbejdsprøvning. jeg ved så endnu ikke om jeg skal i endnu en praktik
det skulle evt være som vicevært eller hvad man nu kalder den slags arbejde i dag.

men nu efter denne samtale med psykologen så vil de pluselig gøre alt for at finde et evt smuthul i systemet så jeg kan blive ved fyens stiftidende som reklamations chauffør da det nu var et fleksjob som psykologen mente var bedst for mig.
så nu skal de godt nok til at rubbe neglenen da jeg har sidste dag på avisen thorsdag den 17-4-08

men jeg regner ikke med noget før jeg står med et stykke papir i hånden..
jeg har været i over 30 alm aktiveringer i mit liv plus 2 forskellige reva forløb og tilhørende arbejds prøvninger uden noget endegyldigt resultat

og dette er den 3 arbejdsprøvning og det 3 forløb på reva
håber 3 gang er lykkens gang
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2008, 16:16   #24
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Held og Lykke med det Oliver, men lad os nu håbe det lykkes, det lyder ihvertfald rimeligt positivt
Krydser fingre for dig

Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2008, 14:58   #25
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Så er der update herfra.

jeg er nu blevet indstillet til førtidspension, og min sagsbehandler vil forsøge at få den gennemført så jeg er fp'er pr. 1 maj.

Det er godt nyt fordi jeg ikke kan holde til at arbejde, men et kæmpe slag i hovedet da jeg så gerne vil. Men nu kan jeg ikke gøre andet end at nyde solen, og de 1000 myrer som har invaderet mit hjem (ad), og afvente svaret. Håber ikke tiden kommer til at føles for lang.

rigtig god dag derude
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2008, 15:14   #26
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Det lyder sørme godt. Håber, tiden kommer til at flyve afsted..
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 12:02   #27
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Mimse

Ja det er en stor kamel at sluge, at blive indstillet til pension men når det nu ikke kan være anderledes, hvilket du også selv erkender, så er det jo meget godt den findes, ikke

Alle jeg har mødt på min vej efter jeg fik min pension, har sagt hvor var det godt, at jeg blev den tilkendt.

Da jeg fra kommunen, fik tilsendt mit, pensionsbevis, må jeg da indrømme jeg tænkte: HALLO er det til dig.... Det var det jo.

Se frem til at du ikke skal smides rundt i manegen mere. Men koncentrere dig om de ting du kan.

Jeg selv fylder femtiår, i morgen og jeg siger dig, 2 par venner har taget fri for at hjælpe mig, da jeg ikke kan så meget og alting tar sin tid for mig.
Jeg syntes det er meget rørende

Kære Mimse, jeg håber at høre, hvordan det går med din afgørelse.

fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 13:31   #28
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Kære bmdc

Tusinde tak for de meget opløftende ord. Det hjælper alt sammen.
Jeg ser rigtig meget frem til at jeg ikke skal trækkes rundt mere. Og kan slappe af og gøre tingene i mit tempo.

Jeg håber du får en fantastisk fødselsdag imorgen og rigtig mange gange tillykke. Det er jo stort. Og godt du har nogen der kan hjælpe dig så du kan få en rigtig god dag TILLYKKE herfra.

Jeg skal nok opdatere når min afgørelse kommer.

knus Marianne
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2008, 23:09   #29
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
jeg har dags dato fået bekraftet at odense kommune / flexjob afsnittet
holder på at jeg skal i en anden tværfaglig arbejds prøvning på tros af de godt ved det er et flexjob jeg skal have.
så nu er jeg snart færdig med mig ene praktik som jeg var rigtig glad for og de var også rigtige glade for mig .
men sådan er livet jo nu en gang en laaang kamp mod systemet..

så bor du i odense og mangler du et flex job så skriv en besked og jeg vil sende dig div oplysninger ang hvem du skal snakke med
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2008, 17:01   #30
Ole-Oliver
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2008
Lokation: fyn
Alder: 46
Indlæg: 102
Styrke: 17
Ole-Oliver er ny på vejen
hej alle sammen hvis du er flexbobber uden job men står og mangler et flexjob-sted så mangler de en på fyens stiftidende i odense som chauffør i en alm varebil opel combo
og man har mellem 15 og 35 afleveringer om dagen så det er til at holde til
du kan skrive en besked så skriver jeg et nummer til dig
Ole-Oliver er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension