K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2011, 13:44   #31
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Hov hov nu ikke kvindeslagsmål så skal der webcam på

Gunvor nu går det for stærkt :-) min SB'er har kun nævnt det i tlf. og derfra til der sker noget er der en lang lang vej.

Lige nu er på forrevaliderings stadiet, som jeg tog imod for ikke at miste SDP. Vi har ikke drøftet hvordan det går, men det er langtfra nemt at læse engelsk og matematik med kroppen fyldt af Metadon osv.

Jeg skal til møde d. 3 oktober og der regner jeg med at der går hul på sagen i forhold til manglede ressourceprofil, hvor er lægeskøn nr. 2, FP og nye MR billeder. Jeg tror det bliver et hårdt møde og jeg frygter for eventuelle konsekvenser/repressalier.

Jeg vil ikke som udgangspunkt bede om en §17, da det er mit indtryk at det er en tidstrækker. Mit håb er at jeg kan fremlægge beviser der får hende til at gå i den retning, da opbakningen er vigtigt, hvis jeg har forstået hvad andre har skrevet.

Med hensyn til aktindsigt vil jeg starte det op, dog vil jeg bede SB'er om at underskrive hendes område, med mindre hun tager en drejning tilbage til tidligere udtagelse, og føre det i opfølgningsplanen. Hvad siger i?

Med venlig hilsen
Hvorformig
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 14:02   #32
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Hvorformig.

Jeg går ikke ind for slagsmål af nogen art, hvorfor jeg hermed forlader denne tråd. Jeg har fra start ført en sober og pæn tone, yderligere ignoreret at tråde, som var afledende af trådstart.

Held og lykke i din videre forløb m. dine sager.


Lunasdatter: Jeg bad dig bringe dine betragtninger om mig og mine skriverier i i denne tråd under forummet: Debat om hjemmesiden, hvis de efter din mening skadelige for K10 el. lign. Og ikke gentagne gange blive ved med at skrive ting der er afledning af tråden.

Mvh.

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 14:42   #33
hvorformig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Indlæg: 61
Styrke: 14
hvorformig er ny på vejen
Trist

Hej Gunvor

Tak for dine input, og rådgivning.

Med venlig hilsen

Hvorformig
hvorformig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 15:34   #34
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Der er slet ikke noget kvindeslagsmål ..

Jeg fatter bare ikke, at det jeg svarer på Gunvors "krav" om at læse hendes tidl tråd(e) og hendes debat om hjemmeside som iøvrigt er en lukket tråd, kan få hende til at blive så tøsefornærmet, at hun stopper i denne tråd...

Jeg har holdt mine indlæg i en sober tone... måske lidt ironisk... men også meget undrende..

Hvorformig.... jeg er pokkers ked af det på dine vegne at jeg blandede mig i din tråd.. det var ikke denne udgang jeg ville have . ... men jeg står altså ved hvert et ord jeg har skrevet... ♥

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 15:40   #35
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Jeg har holdt mine indlæg i en sober tone... måske lidt ironisk... men også meget undrende..
Undskyld, men i min verden er der stor forskel på ironi og sarkasme.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nedre grænse ang fp Smilet Smille Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 28-02-2013 13:05
Discus og Revalidering Bodrum Alt det andet 9 13-09-2012 18:46
Timetal øvre grænse ? Den syge Spørgsmål ang fleksjob 1 12-09-2011 19:47
gældsinddrivelse/forældelsesfristen.grænse mig73 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 18-05-2011 11:36
Er der en grænse for timer på flex ? BS1973 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 09-12-2009 14:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension