K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2016, 21:33   #1
mig1964
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 8
Styrke: 0
mig1964 er ny på vejen
Møde i rehabiliteringsteamet - tid fra indstilling til afgørelse

Ny her på sitet og prøver lige om nogen kan give mig svar.
Jeg skal til møde i morgen i rehabilliteringsteamet omkring flexjob. Er der nogen der ved lidt om, hvad der egentlig sker til mødet ? I så fald at man indstiller mig til flexjob, ved nogen så hvor lang tid, der går til det afgøres ?
mig1964 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2016, 21:40   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Med hensyn til hvor lang tid der går efter rehabteamet har indstillet til fleksjob....det kommer helt an på din kommune og hvor tit deres "fleksjobteam" mødes...

Med hensyn til hvad der sker på mødet...ja der må andre til som har prøvet det...for det har jeg ikke..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2016, 21:48   #3
mig1964
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 8
Styrke: 0
mig1964 er ny på vejen
tak for svar - håber andre dukker op ;-)
mig1964 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2016, 22:07   #4
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Da jeg var til møde, havde de sådan set afgjort at jeg skulle have fleksjob inden mødet. Det startede de med at sige.

Så samtalen gik mest på hvad der skulle stå i indstillingen mht skånebehov og timetal.

Men forvent at du skal fortælle hvorfor du gerne vil have fleksjob, hvad skånebehov du har og hvor mange timer du har kunnet arbejde i praktikken.

I min kommunen fik jeg efterfølgende rehab teamets indstilling tilsendt i partshøring i 2-3 uger. Derefter gik der en uge el to inden jeg fik bevillingen.

I andre kommuner får du bevillingen med det samme inden du forlader bygningen, hvor mødet bliver holdt.

Så det er meget forskelligt.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2016, 22:44   #5
mig1964
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 8
Styrke: 0
mig1964 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Da jeg var til møde, havde de sådan set afgjort at jeg skulle have fleksjob inden mødet. Det startede de med at sige.

Så samtalen gik mest på hvad der skulle stå i indstillingen mht skånebehov og timetal.

Men forvent at du skal fortælle hvorfor du gerne vil have fleksjob, hvad skånebehov du har og hvor mange timer du har kunnet arbejde i praktikken.

I min kommunen fik jeg efterfølgende rehab teamets indstilling tilsendt i partshøring i 2-3 uger. Derefter gik der en uge el to inden jeg fik bevillingen.

I andre kommuner får du bevillingen med det samme inden du forlader bygningen, hvor mødet bliver holdt.

Så det er meget forskelligt.
Mange tak for dit svar.. Det var lige hvad jeg kunne bruge.
mig1964 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2016, 23:10   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hov...er det noget som du på forhånd ved at du vil sige til mødet....så skriv det ned på et stykke papir inden....

Mange har det med at glemme når de først sidder i situationen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2016, 13:12   #7
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Vil det også sige, at måske stopper kommunen modregning fra pensionskassen den dag man er til møde og måske går der længere tid?
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2016, 13:53   #8
mig1964
Slettet pga inaktiv mailadresse. Kontakt Web
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 8
Styrke: 0
mig1964 er ny på vejen
Så blev jeg indstillet til flexjob Jeg fik at vide, at der går ca en uge til jeg har fået afgørelsen.
mig1964 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2016, 14:23   #9
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Tillykke med fleksjob indstillingen
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2016, 22:23   #10
bumb
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2012
Indlæg: 7
Styrke: 0
bumb er ny på vejen
?

har du fået afgørelse, hvis ja, hvor lang tid er gået
bumb er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension